در حال بارگذاری ...
در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رقم خورد

گرامیداشت زنده‌یاد «عزت‌الله مهرآوران» در غرفه‌ نشر «آواژ»

غرفه‌ی نشر آواژ در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بزرگداشت زنده‌یاد «عزت‌الله مهرآوران» اختصاص یافت.

به گزارش ایران تئاتر ، هم‌زمان با برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلای تهران، نشر آواژ با نصب تصاویر زنده‌یاد «عزت‌الله مهرآوران» (نویسنده،کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون)، در غرفه، اقدام به برگزاری بزرگداشتی برای این هنرمند ارزنده‌ی کشور کرد.

همچنین این انتشارات، نمایشنامه‌ی «ابریشم‌بانو» نوشته‌ عزت‌الله مهرآوران را در نمایشگاه عرضه کرده است و و مجموعه‌ آثار این نویسنده نیز به‌زودی توسط همین نشر راهی بازار کتاب خواهد شد.

نشر «آواژ» از ناشران تخصصی هنر، سینما و ادبیات نمایشی است که طی سال‌های گذشته آثار در خور توجه و شایسته‌ای را به چاپ رسانده است.

مدیریت این نشر بر عهده‌ «محمدرضا قلی‌پور»، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و «فرشته فرشاد» (نمایشنامه‌نویس، مترجم و بازیگر تئاتر) است.

علاقه‌مندان به بازدید از غرفه‌ نشر «آواژ» و تهیه‌ آثار زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران و دیگر کتاب‌های حوزه‌ ادبیات نمایشی و داستانی، می‌توانند به سالن ناشران عمومی، راهرو 4، غرفه‌ی 4 در محل برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی و سالمرگ اکبر رادی

«سرفصل» با یادکردی از نصرت‌الله نویدی منتشر شد
هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی و سالمرگ اکبر رادی

«سرفصل» با یادکردی از نصرت‌الله نویدی منتشر شد

هم‌زمان با پنجم دی‌ زادروز بهرام بیضایی و سالمرگ اکبر رادی بزرگمردان عرصه هنرهای دراماتیک ایران، شماره سوم کتاب آواژ با عنوان «سرفصل» با یادکردی از نصرت‌الله نویدی نمایشنامه‌نویس سال‌های دور ایران منتشر شد و دانلود رایگان آن‌هم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

|

نظرات کاربران