در حال بارگذاری ...
با پانزده هزار مخاطب طی یک ماه

«شام آخر»، «مخاطب» و «شکوفه‌های گیلاس» به اجراهای خود پایان دادند

نمایش‌های «شام آخر» به کارگردانی مسعود دلخواه، «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضانی و «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی محمد مساوات درمجموع با پانزده هزار مخاطب در نوبت اجراهای خردادماه تماشاخانه ایرانشهر به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «شام آخر» به کارگردانی مسعود دلخواه، «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضانی و «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی محمد مساوات با پانزده هزار مخاطب در نوبت اجراهای خردادماه تماشاخانه ایرانشهر شامگاه سه‌شنبه 31 خرداد به کار خود پایان دادند.

نمایش «شام آخر» با بازی کاظم بلوچی، رحیم نوروزی، شهین نجف زاده و ... که کار خود را از 26 اردیبهشت‌ماه در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی آغاز کرده بودند با 29 اجرا میزبان 3863 مخاطب شد.

همچنین در سالن استاد سمندریان نمایش «مخاطب» با بازی نگار جواهریان، لیلی رشیدی، علی باقری و جابر رمضانی که از 26 اردیبهشت‌ماه در سالن استاد سمندریان روی صحنه رفته بود نیز طی 27 اجرا میزبان 5558 مخاطب شد. نمایش «شکوفه‌های گیلاس» با بازی رومینا مؤمنی و حامد رسولی نیز که از 27 اردیبهشت‌ماه کار خود را در این مجموعه آغاز کرده بود طی 35 اجرا با 5411 مخاطب به کار خود پایان داد.

گفتنی است دور جدید اجراهای این مجموعه تئاتری از روز پنجشنبه دوم تیرماه با نمایش‌های «پناه‌کاه» به کارگردانی فرید قادرپناه و «تلفات» به کارگردانی علیرضا معروفی در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود
به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود

«اسب قاتلین»، اثر نمایشی گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی به مدت یک هفته با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران خواهد بود.

|

گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد
گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد

امیر خواجه میرکی‌پور، بازیگر و مدیر اجرایی نمایش «اسب قاتلین» درباره این اثر می‌گوید «اسب قاتلین» برای تماشاگرانش احترام خاصی قائل است. تک تک میزانسن‌ها، بازی‌ها و دیالوگ‌ها مهندسی شده و بیش از اینکه به گیشه فکر کند به احترام تماشاگر تولید شده است.

|

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

نقد و نظری بر نمایش «خانم آقای جرج کلونی» نوشته متین ایزدی و کار مونا صوفی

داستانی دیرهنگام
نقد و نظری بر نمایش «خانم آقای جرج کلونی» نوشته متین ایزدی و کار مونا صوفی

داستانی دیرهنگام

احمدرضا حجارزاده: سال‌هاست خاورمیانه و انبوه حوادث بی‌پایانش به عنوان محور جذابی برای تولید آثار ادبی و تصویری، مورد توجه نویسندگان و کارگردانان سینمای ایران و جهان قرار گرفته است. گرچه چندان ...

|

مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است
مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است

مونا فرجاد، بازیگر و کارگردان «اتاقی در هتل» با اشاره به اینکه کمدی آثار سایمون در زندگی شخصیت‌های او جاری است، می‌گوید تمرکز خود را روی طبیعی بودن نقش‌‎ها فارغ از اغراق در بار کمدی آن‌ها گذاشته است.

|

نظرات کاربران