در حال بارگذاری ...
با موافقت رییس مجموعه تئاتر شهر

بلیت نمایش «تب» با تخفیف به دانشجویان فروخته می‌شود

تمامی دانشجویان رشته‌های تحصیلی می‌توانند به‌صورت روزانه از تسهیلات تخفیف ۲۰ درصدی خرید بلیت نمایش «تب» در تالار قشقایی برخوردار شوند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، بلیت نمایش «تب» به کارگردانی رؤیا کاکاخانی که این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است، برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با تسهیلات تخفیف 20 درصدی ارائه خواهد شد.

بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و موافقت رئیس تئاتر شهر، دانشجویان رشته‌های تحصیلی می‌توانند از ساعت 16 با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه و ارائه کارت دانشجویی از این تسهیلات که به‌صورت محدود ارائه می‌شود، استفاده کنند.

نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان، کارگردانی رؤیا کاکاخانی و بازی نادر فلاح که از روز جمعه بیست و چهارم تیرماه در تالار قشقایی روی صحنه رفته است، هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 20:30 به مدت‌زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان، میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

بهرنگ رجبی (مترجم)، سینا ییلاق‌بیگی (طراح صحنه)، مرتضی برزگرزادگان (مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، ماهور ماجدی (عضو گروه کارگردانی) برخی از اعضای گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

 نمایش «تب»، روایت‌گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ‌شده است اما اتفاقی بر او تأثیر گذاشته و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

رؤیا کاکاخانی از جمله هنرمندان عرصه تئاتر است که طی سال‌های اخیر علاوه بر تدریس تئاتر در حوزه‌های مختلف دانشگاهی در نمایش‌هایی چون «پیش از ناشتایی – 1377»، «مده آ- 1378»، «پیراهن‌های سفید – 1379»، «ابر در فنجان – تالار مولوی- 1380»، «خاموشی ماه – تالار شماره 2 تئاتر شهر – 1381»، «یادگاری‌ها- تالار شماره 2 تئاتر شهر – 1382»، «اتاق گریم – تالار شماره 2 تئاتر شهر – 1383»، «آپارتمان – تماشاخانه مهر – 1379»، «هنگامه‌ای که آسمان شکافت – تماشاخانه مهر – 1382»، «گاهی اوقات برای زنده ماند باید مرد- تالار قشقایی – 1382» و چند اثر نمایشی دیگر به‌عنوان کارگردان، دستیار کارگردان و عضو گروه اجرایی حضورداشته است.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران