در حال بارگذاری ...
دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی برگزار می‌کند

آغاز به کار «همایش ملی تئاتر برای نوجوانان»

«همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» با تأکید بر لزوم تشویق به تولید تئاتر حرفه‌ای برای مخاطب نوجوان توسط دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات در نظر دارد تا با توجه به آمار پایین تولید آثار در حوزه تئاتر نوجوان و ضرورت پرداختن به این‌گونه آثار نمایشی «همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» را در آبان ماه سال جاری برگزار کند.

«همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» با 10 رویکرد محوری به‌منظور سیاست‌گذاری و ترغیب متخصصان، دانشگاهیان و جامعه حرفه‌ای تئاتر به تولید آثار ویژه نوجوان برگزار می‌شود.

فراخوان «همایش ملی تئاتر نوجوان» به‌زودی منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر

معرفی مهم‌ترین کارگردانان تئاتر ایران از راه نقد آثار
گفت‌وگو با مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر

معرفی مهم‌ترین کارگردانان تئاتر ایران از راه نقد آثار

مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر و نویسنده کتاب «صد نقد، صد اجرا»می‌گوید نسلی که الان تئاتر کار می‌کند شاید هیچ‌وقت نتوانسته کارگردانان قدیمی ایران را که به رشد و اعتلای این عرصه کمک کرده‌اند، خوب بشناسد و حتی با سبک کارشان آشنا شود؛ بنابراین تلاش کردم با بررسی و ...

|

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

کتاب «صحنه عشق من است» که به زندگی و فعالیت‌های ادنا زینلیان هنرمند و مدرس تئاتر در حوزه طراحی لباس می‌پردازد به‌زودی منتشر خواهد شد.

|

نظرات کاربران