در حال بارگذاری ...

مهلت ارسال آثارِ دو بخش از جشنواره تئاتر مقاومت تمدید شد

متقاضیان حضور در دو بخش «رادیو تئاتر» و «تله‌تئاترِ» هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، تا روز چهارشنبه ۲۷ مرداد فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این رویداد نمایشی، ارسال کنند.

به گزارش ایران تئاتر، مهلت ارسال آثار هنرمندان برای حضور در دو بخش «رادیو تئاتر» و «تله‌تئاترِ» هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، به مدت هفت روز تمدید شد.

مهلت ارسال آثار در این دو بخش‌، تا روز چهارشنبه 27 مرداد خواهد بود. پیش‌ازاین و مطابق با گاه شماره فراخوان دوره هجدهم جشنواره، هنرمندان متقاضی فرصت داشتند آثار خود را تا روز پنجشنبه 20 مرداد با شرایط ذکرشده به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت بفرستند.

هنرمندان در بخش صحنه‌ای جشنواره نیز مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مهلت‌دارند تا پایان روز پنجشنبه 20 مرداد آثار خود را با شرایط اعلام‌شده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی بفرستند که این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار، کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت مراجعه کنند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، در دوره هجدهم، در گستره ایران و کشورهای اسلامی و در بازه شهریور تا آذر 1401 به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند مطرح کردند

اهمیت دادن به اجراهای خیابانی در جشنواره منطقه‌ای، قطعا نویدبخش است
داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند مطرح کردند

اهمیت دادن به اجراهای خیابانی در جشنواره منطقه‌ای، قطعا نویدبخش است

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز می‌گویند اهمیتی که امسال به اجراهای خیابانی در جشنواره‌های منطقه‌ای داده شده، قطعا نویدبخش گروه‌های هنری خواهد بود.

|

نظرات کاربران