در حال بارگذاری ...
با حضور هایده حائری در تماشاخانه سنگلج

شب‌چراغ نمایش «پایین گذر سقاخانه» برگزار شد

شب‌چراغ نمایش «پایین گذر سقاخانه» با حضور هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون هایده حائری برگزار شد.

 به گزارش ایران تئاتر، مراسم شب‌چراغ نمایش «پایین گذر سقاخانه» در عصر بیستم مرداد 1401 با حضور هنرمند سینما تئاتر و تلویزیون هایده حائری برگزار شد.

ابتدای مراسم رضا بهرامی کارگردان نمایش ضمن خوش‌آمدگویی به تماشاگران شادی خود را از حضور حائری و افتخار روشن شدن چراغ نمایش توسط او را ابراز کرد.

                                          

در ادامه هایده حائری بازیگر سینما و تئاتر ضمن خوشحالی بابت دعوت شدن به این اجرا؛ از دیدن این تماشاخانه قدیمی و خاطره‌انگیز و حضور تماشاگران در آنجا بر ای دیدن نمایش ابراز خوشحالی کرده و با نام بردن از بازیگران زنی که از ابتدا تاکنون روی صحنه تماشاخانه بوده‌اند همچون جمیله شیخی، مهین شهابی و فخری خوروش به نیکی یاد کرد.

در پایان مراسم شب‌چراغ «پایین گذر سقاخانه»، پریسا مقتدی مدیریت تماشاخانه سنگلج از این‌که شاهد رشد و اعتلای کارگردانان در آثار سال‌های اخیر بوده، ابراز خوشحالی کرد و وجود نام استاد بزرگوار استاد اکبر رادی نویسنده نمایشنامه و حضور استاد هایده حائری مهمان ویژه این مراسم را برای تماشای نمایش به فال نیک گرفت و اجراهای خوب و درخشانی را برای گروه نمایشی آرزو کرد.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

نظرات کاربران