در حال بارگذاری ...

نمایش «از بان تا تان» به شبکه نمایش خانگی آمد

نمایش کمدی «از بان تا تان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی، امروز (دوشنبه ۱۴ شهریور) در یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش دفاع مقدسی «از بان تا تان» در ژانر کمدی و در بستری از درام اجتماعی و به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی، از دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در یک پلتفرم‌ شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

مالک معنوی و مجری طرح این اثر نمایشی، موسسه خیریه «فرشته‌های بهشتی» با مدیریت مهشید خسروی است.

نمایش «از بان تا تان»، داستان چهار سرباز شهید را بازگو می‌کند که هرکدام نماد شهدای غواص، مرزبان، مدافع حرم و اتوبوس نیروهای رزمنده‌ هستند. این اجرا به پدران و مادران شهدا تقدیم شده است که در هر اجرای زنده آن، تعدادی از خانواده‌های شهدا حضورداشته‌اند.

در نمایش «از بان تا تان»، هنرمندانی چون مهیار حسن، مهرداد احمدی، محمود موسوی، امید ماهر، نرگس صفدریان، مریم ‌گلی، بابک نوری و هنرمندی نوجوان به نام ساغر کیان‌راستی به ایفای نقش پرداخته‌اند و  موسیقی این اثر نمایشی توسط آرش هامون و در بستر موسیقی اصیل سنتی اجرا شده است.

اشکان درویشی (تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان)، مهشید خسروی (دستیار تهیه‌کننده)، محمدحسین عابدینی (دستیار کارگردان)، گیسو کیان راستی و ژاله گنجی (دستیاران اجرایی)، اشکان درویشی (طراح صحنه و لباس)، داوود عباسی، ارشک راستاد، لیلا رونقی و مبینا نظام (گروه صحنه)، نیلوفر ‌طالبی و ستایش دادگر (گروه لباس)، امیررضا اسماعیلی (تدارکات)، حسین خدارتی (عکاس و تصویربردار پشت صحنه)، حاج حسین یاریار و رکسانا قهقرایی (مشاور پروژه)، محمد ‌رحیمی و مرضیه فلاح‌نژاد (امور رایانه‌ای و تبلیغات مجازی) و سید حسین رسولی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی)، دیگر عوامل این اثر هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران