در حال بارگذاری ...

هشتمین همکاری فردین خلعتبری با محمد رحمانیان در نمایش «اتاق محترم» 

فردین خلعتبری، آهنگساز، در موسیقی-نمایش «اتاق محترم»، با محمد رحمانیان برای هشتمین بار همکاری خواهد کرد. این دو هنرمند، پیش از این در فیلم‌های «کنسل» و «سینما نیمکت» و همچنین نمایش‌های «ترانه‌های قدیمی»، «ترانه‌های محلی»، «مجلس ضربت زدن»، «چخوف ساد» و «دعوت به دو نمایش همراه»، همکاری داشته‌اند.

به گزارش ایران تئاتر، فردین خلعتبری در هشتمین همکاری خود با محمد رحمانیان، موسیقی نمایش «اتاق محترم» را می‌سازد. این نمایش بر اساس نمایشنامه‌ «اتاق ورونیکا» اثر آیرا لوین و زبان‌گردانی شهرام زرگر است که از دوشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۲۰ به تهیه‌کنندگی امیرحسین نفر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

فردین خلعتبری، موسیقی‌دان و آهنگساز ایرانی متولد سال ۱۳۴۳ در نوشهر است. او موسیقی را با نواختن ساز فلوت آغاز کرد و بعد از انصراف از رشته سازه دانشگاه صنعتی شریف، به سراغ موسیقی رفت و در دانشکده هنرهای زیبا تحصیلات خود را در زمینه موسیقی ادامه داد.

خلعتبری پیش‌تر با محمد رحمانیان در فیلم‌های «کنسل» و «سینما نیمکت» و همچنین نمایش‌های «ترانه‌های قدیمی»، «ترانه‌های محلی»، «مجلس ضربت زدن»، «چخوف ساد» و «دعوت به دو نمایش همراه» همکاری داشته است.

پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، نازنین کریمی و مجید رحمتی بازیگران «اتاق محترم» هستند.

موسسه فرهنگی هنری دی (مجری طرح)، محسن شاه‌ابراهیمی (مدیر هنری)، داریوش یگانه (مدیر تولید)، مریم ناظم رعایا (طراح صحنه)، مرتضی نجفی (طراح نور)، نازلی ملکی (طراح لباس)، مهسان خداکرمی (طراح چهره‌پردازی)، نازلی بخشایش (نوازنده هارپ)، آرش آقابیک (جلوه‌های ویژه میدانی)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی)، محمدصادق زرجویان (عکاس)، حسن علیشیری (مشاور کارگردان)، پدیده جمالها (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، علیرضا فولادشکن، محمود زهره‌وند (گروه کارگردانی)، ناصر آرین (دستیار تولید)، مریم رودبارانی (تبلیغات مجازی)، عاطفه جعفری (مجری گریم)، عاطفه آقاسی، صحیفه رنگرز (دستیاران روابط‌عمومی) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.




مطالب مرتبط

نیاز اسماعیل‌پور، کارگردان «رقص فراموشی» مطرح کرد

اجرایی درباره حرف نزدن و عمل کردن
نیاز اسماعیل‌پور، کارگردان «رقص فراموشی» مطرح کرد

اجرایی درباره حرف نزدن و عمل کردن

نیاز اسماعیل‌پور، کارگردان و نویسنده «رقص فراموشی»، این نمایش را اثری درباره حرف نزدن و عمل کردن معرفی می‌کند؛ آن‌هم در روزگاری که جامعه بیش از هر حرفی، به قدم برداشتن نیاز دارد و هر قدمی هرچقدر هم که کوچک باشد، راهی به سوی جلو خواهد بود.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران