در حال بارگذاری ...

اجرای عمومی آثار نمایشی تئاترشهر تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد

آثار نمایشی تئاترشهر به منظور ایجاد فضای مناسب‌تر و همچنین رعایت حداکثری سلامت و امنیت تماشاگران و هنرمندان ارجمند، تا اطلاع ثانوی به صحنه نخواهند رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، به دنبال اطلاع‌رسانی صورت گرفته درباره از سرگیری اجراهای عمومی مجموعه تئاتر شهر در ساعات آغازین دوشنبه چهارم مهر روابط عمومی این مجموعه شامگاه روز دوشنبه چهارم مهر اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن قدردانی از تمامی گروه های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی  روزهای گذشته آثار نمایشی خود را در تالارهای مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه چهارم مهر به رسانه‌ها ارسال شد، بنابر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه ششم مهر پیش روی مخاطبان قرار گیرند.

بر اساس تازه‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در شامگاه روز دوشنبه چهارم مهر، آثار نمایشی یادشده به منظور ایجاد فضای مناسب‌تر و همچنین رعایت حداکثری سلامت و امنیت تماشاگران و هنرمندان ارجمند، تا اطلاع ثانوی به صحنه نخواهند رفت.

مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ضمن پوزش و قدردانی از حسن توجه و صبوری یکایک هنرمندان و تماشاگران ارجمند در اطلاعیه‌های بعدی تاریخ و زمان دقیق اجرای آثار نمایشی این مجموعه را از طریق روابط عمومی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.»




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران