در حال بارگذاری ...
با روایتی متفاوت از دفاع مقدس

اجرای سینمایش «۴۱۰» در برج میلاد آغاز شد

سینمایش بزرگ کشور با عنوان «۴۱۰» اثر کوروش زارعی با روایتی متفاوت از دفاع مقدس، شامگاه دوشنبه ۲۵ مهر در محوطه برج میلاد اجرا شد. 

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، فصل اول سینمایش «۴۱۰» به تهیه‌کنندگی علیرضا کوه‌فر و کارگردانی کوروش زارعی از شامگاه دوشنبه ۲۵مهر در برج میلاد تهران اجرای خود را آغاز کرد.

سینمایش ابداعی تازه از حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با ترکیبی از قالب تئاتر و جلوه‌های ویژه سینمایی اثری متفاوت را به نمایش می‌گذارد.

از جلوه‌های ویژه این اثر بزرگ می‌توان به بزرگترین آکواریوم تئاتری با ظرفیت ۱۰۰هزار لیتر آب اشاره کرد. «۴۱۰» روایتی متفاوت از دفاع مقدس با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فتح گردان غواصی لشکر ۴۱ ثارالله است که به مدت ۱۵ شب و در یک سانس در برج میلاد تهران و با ظرفیت بالای ۴هزار نفر تماشاگر از ساعت 19 الی 21 در محوطه پارکینگ 3 برج میلاد، اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت رایگان به سایت www.hozehhonar.ir مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند
مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره نبود انضباط مالی در چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر سوءبرداشت شده و منظور او زیرسوال بردن زحمت‌های برگزار کنندگان این رویداد بین‌المللی نبوده است.

|

نظرات کاربران