در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر (سودای عشق)

داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی معرفی شدند

پنج هنرمند و دست‌اندرکار عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی با حکم سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) به‌عنوان داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی جشنواره منصوب و معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، دبیرخانه این رویداد هنری در اطلاعیه‌ای اسامی داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی جشنواره را اعلام کرد.

بر این اساس سیروس همتی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر سینما و تلویزیون، پژمان شاهوردی نویسنده کارگردان و پژوهشگر تئاتر، محمد مظفری کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر فرهنگی هنری، فرهاد بشارتی بازیگر و کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون و محمد لارتی نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر فرهنگی به‌عنوان داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی از سوی سعید نجفیان منصوب‌ شده و آثار شرکت‌کننده در این بخش را ارزیابی می‌کنند.

طبق جدول زمان‌بندی جشنواره، 18 نمایش خیابانی و محیطی راه‌یافته به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، اجراهای خود را در فضاهای باز و مکان‌های تعیین‌شده در شهر بوشهر از روز دوشنبه 28 آذرماه آغاز می‌کنند و آخرین نمایش شرکت‌کننده در این بخش نیز روز پنج‌شنبه اول دی‌ماه سال جاری روی صحنه می‌رود.

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر (سودای عشق) از روز دوشنبه 28 آذرماه تا روز جمعه دوم دی‌ماه سال جاری به دبیری سعید نجفیان در استان بوشهر (شهر بوشهر) برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

اتابک نادری مطرح کرد

میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند
اتابک نادری مطرح کرد

میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند

اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این موضوع شد.

|

نظرات کاربران