در حال بارگذاری ...
با بازی 11 بازیگر نابینا و کم‌بینا

اجرای «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» در تئاتر شهر آغاز شد

اجرای نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به نویسندگی محمدچرمشیر و کارگردانی غلامرضا عربی، شامگاه پنجشنبه ۲۰ بهمن با حضور ۱۱ بازیگر نابینا و کم‌بینا در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، نمایش «همه چیز می گذرد، تو نمی گذری» به نویسندگی محمدچرمشیر و کارگردانی غلامرضا عربی با حضور 11 بازیگر نابینا و کم‌‌بینا، پنجشنبه بیستم بهمن با حضور تماشاگران و هنرمندان شناخته تئاتر و سینما از جمله مرتضی رستمی (بازیگر)، حمید کاکاسلطانی (مدرس و منتقد تئاتر)، علی‌اصغر راسخ‌راد (کارگردان و مدرس تئاتر)، امین میری (بازیگر) و عمار تفتی (بازیگر) در تالار سایه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

غلامرضا عربی، کارگردان «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» درباره بازیگران این نمایش توضیح داد: «بازیگرانی که از امشب در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان شما تماشاگران فهیم تئاتر هستند، همه آن‌ها از با استعدادترین و بهترین هنرمندانی هستند که بنده در این سال‌ها با آن‌ها افتخار همکاری داشتم و امیدوارم شرایط اجرا به گونه‌ای باشد که شما تماشاگران با ابراز رضایت از تماشای این اجرا، در اطلاع‌رسانی هرچه بهتر آن ما را کمک کنید.»

نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری»به نویسندگی محمد چرمشیر، کارگردانی غلامرضا عربی و بازی مریم دیهیم بخت، ندا سلیمانی، شیما شوری، حمیدرضا کیانی خواه، مسیحا موسوی، علی خدایاری، حمیدرضا فلاحی، زهره شعبانی، زهره میرشفیعیان، سهیلا جعفرآبادی و حانیه رستگاری، یکی از آثار نمایشی متفاوت و ویژه تئاتر شهر با هنرمندی بازیگران نابینا و کم‌بینا است که تا روز 22 اسفند هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 20 به مدت زمان 70 دقیقه در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «قهرمان به همراه اسبش، تاریخ را در می‌نوردد عاشق می‌شود و در این عاشقی اسبش را قربانی می‌کند. معشوقه‌اش را هم از دست می‌دهد و در انتها در اوج تنهایی مسیری می‌یابد. این راه روزنه‌ای است برای آینده‌ای روشن»




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

نظرات کاربران