در حال بارگذاری ...
روایت دوباره قصه پسر و ببر

نمایش «زندگی پی» در دو سوی اقیانوس اطلس اجرا می‌شود

نمایش «زندگی پی» اثر یان مارتل در برادوی روی صحنه می‌رود و سپس در اواخر سال میلادی در انگلستان تور اجرای شهری برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای «زندگی پی» اقتباس لولیتا چاکرا برتی از رمان مشهور یان مارتل از روز  نهم ماه مارس(هجدهم اسفند) در سالن شونفلد آغاز می‌شود؛ اما افتتاحیه نمایش روز سی‌ام ماه مارس(دهم  فروردین) خواهد بود. کارگردانی این نمایش را مکس وبستر برعهده دارد.

جمعی از ستارگان این نمایش که در اجرای وست اند حاضر بودند، این بار در اجرای «زندگی پی» در برادوی روی صحنه می‌روند. هیران ابیسکرا در نقش پی، فرد دیویس و  اسکارلت وایلدرینک هم بازیگر نقش ببری به نام ریچارد پارکر هستند. هر سه آن‌ها بازیگرانی تحسین شده و  از برندگان جایزه اولیور به شمار می‌روند. ادی دیکیست به عنوان بازیگر جانشین نقش پی در نظر گرفته شده است.

کتاب «زندگی پی» نوشته یان مارتل، برنده‌ جایزه من بوکر در سال 2002 شده است. این اثر تحسین‌شده، داستان پسری نوجوان را به تصویر می‌کشد که 227 روز را تنها در یک قایق نجات همراه با ببری وحشی در اقیانوس‌ آرام سپری می‌کند و برای بقا می‌‌جنگد. پی پاتل قهرمان اصلی کتاب، پسر شانزده‌ساله‌ای است که پدرش باغ وحشی در هندوستان دارد. خانواده آن‌ها همراه با جانورانی وحشی مسافر یک کشتی باری ژاپنی برای رفتن به محل جدید زندگی‌شان هستند. در نیمه‌ سفر، کشتی غرق می‌شود و پی تنها انسانی است که در قایق نجات همراه با ببری وحشی و درنده تنها می‌ماند.

پیش‌تر آنگ لی براساس رمان یان مارتل فیلم «زندگی پی» را در سال 2012 ساخت که نامزد یازده جایزه اسکار و برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری، بهترین موسیقی متن و بهترین جلوه‌های بصری شد.

منبع:واتس‌آن‌استیج




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

نظرات کاربران