در حال بارگذاری ...
جزئیات مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد شهرام عبدلی اعلام شد

تشییع از خانه هنرمندان تا قطعه هنرمندان

پیکر شهرام عبدلی بازیگر تازه درگذشته سینما و تئاتر و تلویزیون ساعت ۱۰ روز یکشنبه هفتم اسفند(فردا) از خانه هنرمندان تا قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، اتابک نادری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و از دوستان نزدیک شهرام عبدلی، ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند، دوستان و جامعه هنری کشور درباره مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر فقید توضیحاتی را ارائه کرد.

به گفته اتابک نادری؛ «پیکر مرحوم شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر (فردا) یکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت 10 صبح از خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع خواهد شد.»

اجرای این مراسم هم بر عهده سیدجواد هاشمی بازیگر و مجری سینما و تلویزیون خواهد بود.

شهرام عبدلی هنرمند و بازیگر عرصه هنرهای نمایشی که از چند روز پیش به علت عارضه ناشی از خونریزی مغزی در آی.سی.یو بیمارستان قائم مشهد بستری شده بود، ساعت 11 روز شنبه ششم اسفند (امروز) دار فانی را وداع گفت. پزشکان معالج چند روز پیش عمل جراحی را برای خارج کردن او از وضعیت نامساعدش انجام دادند که متاسفانه ثمربخش نبود. این هنرمند پس از خونریزی مغزی در حالت کمای عمیق قرار داشت. 

زنده‌یاد شهرام عبدلی در حوزه سینما و تلویزیون و تئاتر آثار بسیاری را از خود به جای گذاشته است و نمایش «پنچری» آخرین نمایشی است که این بازیگر چهل‌و‌شش‌ساله در پردیس تئاتر شهرزاد در آن ایفای نقش کرده بود.




مطالب مرتبط

دبیر هفدهمین رویداد اعلام کرد

آثار نهایی بخش تئاتر ملی رضوی 19 اسفند معرفی می‌شوند
دبیر هفدهمین رویداد اعلام کرد

آثار نهایی بخش تئاتر ملی رضوی 19 اسفند معرفی می‌شوند

اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از تاریخ اعلام آثار نهایی این جشنواره از روز شنبه نوزدهم اسفند خبر داد و گفت با این اعلام درنهایت ۱۲ تا ۱۵ اثر برای اجرای عمومی معرفی خواهد شد.

|

اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران
اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران

اتابک نادری می‌گوید بخش‌های مختلف اداره‌کل هنرهای نمایشی تلاش کرده‌‌اند تا در این سال‌ها، سندها، کتاب‌ها و عکس‌های تئاتر ایران را حفظ و نگهداری کنند تا روزی موزه‌ای راه‌اندازی شود که امید است ساختمان سابق اداره تئاتر، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به چنین مکانی ...

|

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران