در حال بارگذاری ...
وداع با کارگردان و هنرمند خاطره ساز

زمان خاکسپاری کیومرث پوراحمد اعلام شد

پیکر مرحوم کیومرث پوراحمد که امروز از انزلی به تهران منتقل شد، فردا، ۱۸ فروردین در قطعه‌ هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده او فردا جمعه ۱۸ فروردین ساعت 10:30 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

کیومرث پوراحمد، نویسنده، بازیگر و کارگردان و تهیه کننده سینما، تلویزیون و تئاتر صبح روز شانزدهم فروردین‌ماه 1402 در سن 74 سالگی در بندر انزلی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

در سوگ کارگردان نمایش «خرده خانم» و مجموعه «قصه‌های مجید»​

گفت‌وگو با زنده‌یاد کیومرث پوراحمد که عمرش به کارگردانی دومین نمایشش قد نداد​




مطالب مرتبط

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران به‌منظور گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان خیمه‌شب‌بازی و ارتقا سطح کیفی این‌گونه نمایش سنتی ایرانیف مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تمدید کرد.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نظرات کاربران