در حال بارگذاری ...

خانه نمایش مهرگان فعالیت خود را دوباره آغاز می‌کند

خانه نمایش مهرگان در مکانی جدید با سالن نمایشی با گنجایش ۱۰۰ نفر و یک سالن نمایش تجربی(پلاتواجرا)، گالری عکس و نقاشی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش ایران تئاتر، خانه نمایش مهرگان که سال ۱۴۰۱ موقتا تعطیل شده بود، مجددا فعالیت‌های خود را با مدیریت مرتضی مقدم و مهدی علی نژاد از سر می‌گیرد.

این مجموعه فرهنگی و هنری که پیشتر در خیابان خارک واقع بود، در محل جدید و در سه طبقه و نیم ساختمان، مجهز به یک سالن نمایش با گنجایش ۱۰۰ نفر و یک سالن نمایش تجربی(پلاتواجرا)، گالری عکس و نقاشی و بخش آموزش و برگزاری ورکشاپ‌، شامل دوره‌های مختلف آموزش فن بیان و گویندگی، دوبله، بازیگری تئاتر و تصویر، کارگردانی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی و پرفورمنس و همچنین آموزش تخصصی موسیقی و آواز دوره جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

محل جدید خانه نمایش مهرگان در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه فرهنگی واقع شده است و به زودی پذیرای هنرمندان، هنرجویان و علاقه‌مندان به این عرصه خواهد بود.




مطالب مرتبط

آرزو کریمی‌زند، کارگردان نمایش «دلتنگی»:

حضور استادان تئاتر، باعث ارتقای سطح کیفی جشنواره رضوی می‌شود
آرزو کریمی‌زند، کارگردان نمایش «دلتنگی»:

حضور استادان تئاتر، باعث ارتقای سطح کیفی جشنواره رضوی می‌شود

آرزو کریمی زند با نویسندگی و کارگردانی نمایش «دلتنگی» در بخش خیابانی جشنواره تئاتر رضوی حضور دارد. او معتقد است حضور مستمر استادان تئاتر در کنار صاحب‌نظران دینی، می‌تواند به هنرمندان این عرصه برای خلق و تولید آثار فاخر کمک کند.

|

نظرات کاربران