«مرکز پاسخگویی صندوق اعتباری هنر» راهاندازی شد
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته صندوق در هفتههای گذشته از راهاندازی مرکز پاسخگویی این مجموعه برای راهنمایی و پاسخ به اعضا خبر داد.
به گزارش ایران تئاتر به نقل از صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به توضیح برخی اقدامات انجامگرفته طی سال ۱۴۰۱ پرداخت.
سیدمجید پوراحمدی گفت: «با توجه به گسترش دامنه فعالیتهای صندوق اعتباری هنر و رشد تعداد اعضای تحت پوشش، تسریع و تسهیل ارتباط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با صندوق بیشازپیش احساس میشود. براین اساس مرکز پاسخگویی و ارتباط صندوق هنر پل ارتباطی را ایجاد کرده تا فعالان حوزه فرهنگ و هنر بتوانند با برقراری ارتباط با این مرکز، بتوانند درخواستها و شکایات خود را مطرح کنند.»
تأکید بر رفع ابهام و کاهش مراجعات حضوری
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، پاسخگویی به سوالات و رفع ابهام مخاطبان در سریعترین زمان ممکن و کاهش مراجعات حضوری و ترددهای غیرضروری را از مهمترین اهداف راهاندازی مرکز پاسخگویی و ارتباطات این صندوق برشمرد و گفت: «در همین راستا سامانه پاسخگوی تلفنی، سامانه پیامکی، صفحات شبکههای اجتماعی در صندوق هنر این وظیفه را بر عهدهدارند تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور بتوانند بهراحتی و بدون هیچگونه واسطهای، پیشنهادات، انتقادات، سوالات و مشکلات خود را از طریق این مجاری ارتباطی به کارشناسان صندوق انتقال داده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.»
پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی هنرمندان
مدیرعامل صندوق اعتباری از پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و گفت: «بیشترین تماس ورودی نیز با ۹ هزار و ۹۵۷ تماس در شهریورماه ۱۴۰۱ ثبتشده که مصادف با ایام ثبتنام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر بوده است.»
او ادامه داد: «هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در رستههای سینمایی، تجسمی، نویسندگان، روزنامهنگاران، خادمان فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، بیشترین تماس تلفنی را با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی صندوق اعتباری را داشتند.»
به گفته پوراحمدی، بر اساس آمار؛ مهمترین دلایل پرتکرار تماس با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر به ترتیب سوالات مرتبط به حوزههای «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» بوده است.
راهاندازی سامانه پیامکی صندوق
رئیس هیئتمدیره صندوق اعتباری هنر بابیان اینکه، صندوق هنر برای تسریع و بهبود خدماترسانی به اعضای خود در مرکز تماس، تمهیداتی را به کار گرفته است، از راهاندازی سامانه پیامکی صندوق در راستای توسعه خدمات بهینه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
پوراحمدی گفت: «بر این اساس در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۱۸۸ پیامک از طرف اعضا به این سامانه ارسالشده و تمامی سوالات ارسالی پاسخدادهشده است.»
رئیس هیئتمدیره صندوق اعتباری هنر درعینحال تأکید کرد: «صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور میداند ازاینرو مصمم است با رایزنی و پیگیریهای مستمر تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه کند.»
رئیس هیئتمدیره صندوق اعتباری هنر در پایان گفت: «صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور میداند ازاینرو مصمم است با رایزنی و پیگیریهای مستمر تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه کرد.»