در حال بارگذاری ...
در نمایش «اینجا پنجره‌ای باز مانده است»

سعید چنگیزیان هنگامه‌ را بازی می‌کند

نمایش «اینجا پنجره‌ای باز مانده است» با بازی سعید چنگیزیان در نقش هنگامه و مرتضی یونس‌زاده در نقش سعید از دوم خرداد در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، نمایش «اینجا پنجره‌ای باز مانده است» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای از دوم خرداد در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌رود.

در نمایش «اینجا پنجره‌ای بازمانده‌ است» سعید چنگیزیان در حضوری متفاوت با ایفای نقش هنگامه و مرتضی یونس‌زاده با نقش سعید روی صحنه خواهند رفت.

نمایشنامه‌ این اثر توسط ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای با الهام از منطق الطیر عطار به نگارش درآمده است.

این نمایش که سال ۱۳۹۷ در کشور فرانسه و در سالن ماریا کازارس به صحنه رفته بود؛ قصه زنی هنرمند به نام هنگامه است که در قالب نمایشگاهی تجسمی و با الهام از منطق الطیر عطار داستان پر فراز و نشیب خود را روایت می‌کند.

نسیم ادبی و مرتضی یونس‌زاده (تهیه‌کننده)، کاوه عیدی (آهنگساز)، سجاد طاهری (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امین باقری (طراح نور)، سجاد طاهری (ویدیو مپینگ)، حسین مرادی (مدیر صحنه)، مونا مقدم و مارال پورمندان (ویدیو)، مونا مقدم (طراح اقلام تبلیغاتی)، سینا سعیدی و مونا مقدم (عکاسان)، سارا حدادی (مدیر تبلیغات)، پارسا گنجی (دستیار صحنه و لباس)، کاوه عیدی (گیتار الکترونیک)، سروش نعمت اللهى (دودوک)، و علی رحمانى (میکس و مستر) دیگر عواملی هستند که ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای را همراهی می‌کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

یادداشتی بر نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی

متنی تأثیرگذار و اجرایی درخور تفکر
یادداشتی بر نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی

متنی تأثیرگذار و اجرایی درخور تفکر

عباس شاه‌محمدزاده: جان هاج، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس اسکاتلندی، اولین نمایشنامه خود را با عنوان «همکارها» از فیلمی اقتباس می‌کند که این فیلم هرگز ساخته نمی‌شود و اسمی از آن به ...

|

چهار نمایش تازه در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌آیند

چهار نمایش تازه در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌آیند

چهار نمایش «توافق‌نامه» به کارگردانی کوروش سلیمانی، «خانم آقای جورج کلونی» به کارگردانی مونا صوفی، «بهار پراگ» به کارگردانی آرش سنجابی و «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی‌آذر و دی‌ سال جاری در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه خواهند رفت. 

|

«همکارها» در ایرانشهر روی صحنه می‌رود

«همکارها» در ایرانشهر روی صحنه می‌رود

نمایش «همکارها»، به نویسندگی جان هاج و ترجمه معین محب علیان، با کارگردانی پریسا محمدی، از 22 آذر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران