در حال بارگذاری ...
باحضور هنرمندان

اجرای «سیمرغ» در تماشاخانه سنگلج به پایان رسید

«سیمرغ» به نویسندگی محمود مهدوی و کارگردانی اکبر صادقی، آخرین اجرای خود در تماشاخانه سنگلج را در حضور هنرمندان روی صحنه برد. این نمایش، در سه سال گذشته، در شهرهای مختلف استان اردبیل و جشنواره‌های تئاتر رضوی و فجر هم اجرا داشته است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، شب گذشته (جمعه 12 خرداد)، هنرمندان سینما و تئاتر از جمله محمود فرهنگ، یدالله وفاداری، جلیل فرجاد، فرهاد بشارتی، علی برجی، حسین عالم‌بخش، مهرداد نظام‌آبادی و احمد جولایی، به تماشای نمایش «سیمرغ» به نویسندگی محمود مهدوی و کارگردانی اکبر صادقی نشستند.

در پایان اجرای این نمایش، اکبر صادقی کارگردان «سیمرغ» با تشکر و قدردانی از تماشاگران گفت: «ممنونم از پریسا صدایی‌آذر و حسین نوروززاده که با همکاری آنها سه سال نمایشنامه «سیمرغ» را در جشنواره‌های تئاتری همچون جشنواره رضوی، تئاتر فجر و اجراهای عمومی در اردبیل، خلخال، بیله‌سوار، پارس‌آباد و مشگین شهر اجرا کردیم و اکنون در پایان این مسیر سه ساله، آخرین اجرای خود در تهران را مقابل اهالی فرهنگ و هنر روی صحنه بردیم.»

در ادامه، حسین عالم‌بخش (کارگردان تئاتر)، عاشیق سلجوق شهبازی (از خانه ایران عاشیقلاری)، محمود فرهنگ و جلیل فرجاد برای تقدیر از گروه اجرایی نمایش «سیمرغ» روی صحنه آمدند.

تماشاخانه سنگلج، شنبه (۱۳ خرداد)، یکشنبه (۱۴ خرداد) و دوشنبه (۱۵ خرداد) به مناسبت هم‌زمانی با ایام ارتحال امام خمینی(ره) و سالگرد قیام پانزده خرداد اجرا نخواهد داشت و از تاریخ ۱۶ خرداد با اجرای نمایش «عشق در پیری» در بخش دانشجویی اجراهای خود را از سر خواهد گرفت.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

نظرات کاربران