در حال بارگذاری ...
پس از بستری شدن در بیمارستان

آخرین وضعیت سلامتی فریماه فرجامی اعلام شد

یکی از اعضای انجمن صنفی بازیگران خانه سینما اعلام کرد شرایط جسمانی فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وضعیت مساعدی ندارد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ایرنا، برخی رسانه‌ها خبر از وخامت حال فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌دهند، پیگیری‌ها نشان از تایید این مطلب دارد و این بازیگر سینما شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را به روابط عمومی و صنف بازیگران خانه سینما واگذار کرد.

یکی از اعضای انجمن صنفی بازیگران خانه سینما در این‌باره گفت که فریماه فرجامی در شرایط مساعدی به سر نمی‌برد و خانواده‌ این بازیگر خواستار دعا برای بهبودی وضعیت او شده است.

او ادامه داد: «این را می‌دانم که حال‌شان خوب نیست اما اینکه در کما به سر می‌برند یا خیر را اطلاع دقیقی ندارم.»

این عضو بازیگران خانه سینما خاطرنشان کرد: «بنا به خواسته خانواده خانم فرجامی، بیمارستان محل بستری ایشان نیز بهتر است پنهان باقی بماند تا خدای نکرده موجب مزاحمت برای باقی بیماران نشود.»

فریماه فرجامی متولد ۱۳۳۱ در تهران است که در دانشکده هنرهای دراماتیک تحصیل‌کرده است. او در سال ۱۳۵۵ با گویندگی نمایش‌های رادیویی و بازی در نمایش تلویزیونی «آدمک مومی» فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

«پرده آخر»، «نرگس»، «راز گل سرخ»، «تماس شیطانی»، «بانی چاو»، «عشق گمشده»، «جوانمرد»، «ساغر»، «آب‌وآتش»، «زهر عسل»، «کاغذدیواری زرد»، «نیم» و «لامینور» ازجمله فیلم‌های سینمایی است که فرجامی در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

ازجمله آثار تلویزیونی که فریماه فرجامی در کارنامه هنری خود دارد، می‌توان به «خانه سبز»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «راه سوم»، «گل من گلی»، «ولایت عشق»، «فرمان»، «روشن‌تر از خاموشی» و «پاییز بلند» اشاره کرد




مطالب مرتبط

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

گفت‌وگو با نادر فلاح

شهرت و حواشی آن، به‌دردنخورترین بخش بازیگری است
گفت‌وگو با نادر فلاح

شهرت و حواشی آن، به‌دردنخورترین بخش بازیگری است

نادر فلاح، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر غیرجذاب‌ترین و به دردنخورترین بخش بازیگری را حواشی ناشی از شهرت آن می‌داند که جز مزاحمت برای ذهن خلاق بازیگر و آرامش و آسایش او چیز دیگری به دنبال ندارد.

|

نظرات کاربران