در حال بارگذاری ...
دیدار با قابلیت‌های اجرایی نمایش‌های شادی‌آور ایرانی

هنرنمایی «استاد نوروز پینه‌دوز» روی صحنه تماشاخانه سنگلج

نمایش شاد و موزیکال «استاد نوروز پینه‌دوز» به کارگردانی مهدی تنگ‌عیش از هشتم تیر در بخش دانشجویی تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، در ادامه اجراهای موفق بخش دانشجویی تماشاخانه سنگلج، اجرای نمایش «استاد نوروز پینه‌دوز» به نویسندگی میرزا احمدخان کمال‌الوزاره محمودی به کارگردانی مهدی تنگ‌عیش با بهره‌گیری خوب از قابلیت‌های اجرایی نمایش‌های شادی‌آور ایرانی اجرای خود را شروع کرد.

مهدی ملکی، هادی ‌شبانی، رامونا خانقایی، آوا ‌گنجی، عمادالدین ‌محبی، فاطمه ‌عبدالهی، زینب عباسی، هانا صالحی راد، دانیال جلیلیان، ادریس ‌امانی، مرتضی تندری، شیوا ‌کوشکانی، حسن فتحعلی‌بیگی و امیرحسین حقیقی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «استاد نوروز پینه‌دوز مردی شهوت‌ران است که در اواخر دوره قاجار زندگی می‌کند و با وجود فقر و تنگدستی عطش زن گرفتن دارد ولی عشق عالم‌آرا خانم، زندگی‌اش را نابود می‌کند.»




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

نظرات کاربران