در حال بارگذاری ...
با حضور خانواده زنده‌یاد اکبر رادی

«شب روی سنگ‌فرش خیس» افتتاح می‌شود

با ادای احترام به خالق نمایش «شب روی سنگفرش خیس»، همسر و فرزند زنده‌یاد اکبر رادی برای افتتاحیه این نمایش به تماشاخانه سنگلج می‌آیند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «شب روی سنگ‌فرش خیس» نوشته زنده‌یاد اکبر رادی با طراحی و کارگردانی میکائیل شهرستانی روز دوشنبه نهم مرداد با حضور بانو عنقا و آرش رادی (همسر و فرزند زنده‌یاد اکبر رادی) اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز می‌کند.

طراح صحنه و انتخاب موسیقی این نمایش را میکائیل شهرستانی، طراحی لباس را شیرین فرخنده‌نژاد، طراحی چهره پردازی را سهیلا جوادی، طراحی نور را حسین کاظم رودباری، طراحی پوستر و بروشور را مینا ملک‌پور و ساخت تیزر را مهرداد ملک‌‎پور برعهده دارند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارت‌اند از سهیلا جوادی، سعید کروندی، نسرین علوی و ندا میرزایی (مجریان چهره‌پردازی)، مهدی ارجمند (دستیار کارگردان)، مرجان رزم‌آزما (تلخیص)، امیرعلی فرخنده‌نژاد (مدیر صحنه)، بابک حقی (عکاس).

بهناز خزایی، میترا رنجبر، سپیده احمدی، ترانه تیموری، سروین حیدری، محمد رضوی و علیرضا طاهری (هنرجویان طراحی صحنه آکادمی ژیوار) به سرپرستی علی طهرانچی در این نمایش مشارکت دارند.

«شب روی سنگ‌فرش خیس»؛ درامی روایت‌کننده زندگی استاد بازنشسته‌ای است که درگیری کاری، شخصی و خانوادگی او را خانه‌نشین کرده است. دکتر مجلسی با تنش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود و…

از ویژگی‌های این نمایش تغییر بازیگران طی روزهای اجراست. برای هر نقش بین دو تا سه بازیگر تمرین کرده‌اند و در روزهای مختلف طبق جدول زمان‌بندی روی صحنه خواهند رفت.

بازیگران به ترتیب کلام امیرحسین نسیمی و محمدعلی محسنی  (نقش دکتر مجلسی)، ریحانه شهرانی، ندا زوارئیان و ملینا براتی (نقش نوشین)، آرین‌ نعیمی، امیرعلی حیدری و حامی تاجدینی (نقش آرمین)، داوود بیتا و فرهاد اعتمادی (نقش مژدهی)، شقایق سیدین و راحله خیری (نقش ناهید)، احسان قلی‌زاده و هادی دلبرآقایی ( نقش دکترفلک‌شاهی)، منصوره هروی و مهسا اصغری (نقش رخساره)، فرهاد اعتمادی و علی دلسوز (نقش گلشن)، امید فتحی و احسان قلی‌زاده (نقش حامد) را در این نمایش بازی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

نظرات کاربران