در حال بارگذاری ...

حسام منظور «مکبث» شد

حسام منظور در نقش «مکبث» به کارگردانی آرش دادگر با تمرکز بر خوانشی مدرن از این اثر کلاسیک روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، آرش دادگر مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان تئاتر که تجربه کارگردانی آثار متعددی از نمایشنامه‌های شکسپیر را در کارنامه هنری خود دارد، در تازه‌ترین فعالیت کارگردانی‌اش، نمایشنامه «مکبث» را با بازنویسی شهرام احمدزاده به صحنه خواهد برد.

نمایش «مکبث» دومین همکاری آرش دادگر و حسام منظور در اجرای اثری از ویلیام شکسپیر، درام‌نویس شهیر انگلیسی، پس از اجرای نمایش «هملت» خواهد بود.

آرش دادگر و گروه تئاتر کوانتوم در سال‌های گذشته با تمرکز بر خوانش‌های مدرن از آثار کلاسیک و به ویژه آثار شکسپیر، اجراهایی را روی صحنه برده‌اند.

حسام منظور در این نمایش نقش «مکبث» را ایفا خواهد کرد و دیگر نقش‌آفرینان گروه بازیگری این نمایش نیز به‌زودی اعلام خواهد شد‌.

همچین شرکت «مارلیک تصویر» به عنوان مجری طرح این نمایش با گروه تئاتر کوانتوم همکاری خواهد کرد.

نمایش «مکبث» اثر جدید گروه تئاتر کوانتوم است که مرداد ۱۴۰۲ بعد از اخذ مجوز، پیش‌فروش اجرای خود را آغاز خواهد کرد و در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود
به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود

«اسب قاتلین»، اثر نمایشی گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی به مدت یک هفته با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران خواهد بود.

|

گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد
گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد

امیر خواجه میرکی‌پور، بازیگر و مدیر اجرایی نمایش «اسب قاتلین» درباره این اثر می‌گوید «اسب قاتلین» برای تماشاگرانش احترام خاصی قائل است. تک تک میزانسن‌ها، بازی‌ها و دیالوگ‌ها مهندسی شده و بیش از اینکه به گیشه فکر کند به احترام تماشاگر تولید شده است.

|

نظرات کاربران