در حال بارگذاری ...
اجرای نمایش «موسیقی» در تئاتر‌ رویال‌بت انگلستان

برایان کاکس، باخ می‌شود

برایان کاکس، بازیگر سریال «وراثت» در نمایش «موسیقی» به کارگردانی ته‌روِر نان در سالن تئاتر‌ رویال‌بت در انگلستان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، برایان کاکس، بازیگر کهنه‌کار سینما و تئاتر بریتانیایی، نقش یوهان سباستین باخ را در نمایش «موسیقی» اجرا می‌کند.

نیکول انصاری، همسر برایان کاکس که ایرانی‌تبار است، نقش همسر باخ، آنا را روی صحنه اجرا خواهد کرد. همچنین متیو برنس در نقش کارل، استیون هاگان در نقش فردریک و دونا کرول در نقش امیلیا و اریک سیراکیان در نقش گراون ظاهر می‌شوند. 

داستان نمایش «موسیقی» در سال 1747 در پروس اتفاق می‌افتد. باخ با اکراه به دربار پادشاه جاه‌طلب و خطرناک اروپایی فردریک دوم می‌رود. فردریک همچنان مفتون نبوغ باخ است و یک معمای موسیقی آماده کرده که امیدوار است این آهنگساز بزرگ را گیج و دربار او را سرگرم کند.

قرار است بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، این اثر روز دوازدهم اکتبر (20 مهر) در اولین اجرای خود، در معرض تماشای مخاطبان و علاقه‌مندان قرار بگیرد. «موسیقی» تا بیست‌وهشتم اکتبر (6 آبان) روی صحنه خواهد بود. 
برایان کاکس برنده دو جایزه الیویه است و در سینما در فیلم‌هایی مانند «هویت بورن»، «شجاع قلب»، «بوسه طولانی شب‌بخیر» ایفای نقش کرده است. ته‌روِر نان کارگردان این نمایش، مدیر کمپانی رویال شکسپیر بوده و نیز برنده جایزه تونی و الیویه است. کارنامه کارگردانی او شامل نمایش موزیکال «بینوایان»، «زندگی و ماجراجویی‌های نیکلاس نیکلبی» می‌شود.

منبع:پلی‌بیل




مطالب مرتبط

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

نظرات کاربران