در حال بارگذاری ...
به‌منظور برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

جلسه هماهنگی بخش مجالس شبیه‌خوانی در تفرش برگزار شد

در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در تفرش، برای اجرای بهتر بخش شبیه‌خوانی این رویداد، رایزنی و برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایران تئاتر، جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش شبیه‌خوانی، روز دوشنبه ٢٧ شهریور در محل سالن جلسات فرمانداری تفرش و با شرکت اداره‌های عضو ستاد، مسئولان کمیته‌های اجرایی و با حضور حجت‌الاسلام‌ حسین اجرایی (امام‌جمعه تفرش) برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌ اجرایی، با برشمردن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های تفرش در خصوص هنر شبیه‌خوانی از جمله تکایای متعدد تاریخی، وجود هنرمندان شاخص کشوری شبیه‌خوان، مخاطبان هنردوست و علاقه‌مند به تعزیه، میزبانی از چنین جشنواره‌هایی را در تفرش، مفید ارزیابی کرد.

در ادامه، سعید مویدی، معاون فرماندار تفرش، با تشکر از اداره‌های همکار و هیئت‌مدیره انجمن تعزیه و مسئولان کمیته‌های اجرایی، برگزاری این بخش از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را فرصتی برای معرفی تفرش و فرهنگ اصیل این شهر به‌خصوص هنر شبیه‌خوانی دانست.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر به ارائه پیشنهادات خود در خصوص اجرای بهتر جشنواره پرداختند و مواردی به تصویب رسید.

تفرش، میزبان بخش شبیه‌خوانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی است. این جشنواره با حضور ١١ گروه از ۶ استان از ۴ تا ٧ مهر در تکایای تاریخی خلچان و ششناو برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

آمار فروش نمایش‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

نمایش‌های تئاتر شهر 3 میلیارد فروخت
آمار فروش نمایش‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

نمایش‌های تئاتر شهر 3 میلیارد فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 21 اردیبهشت‌ 1403 اعلام شد. طبق اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، 8 نمایش روی صحنه تئاتر شهر بیش از 3 میلیارد فروختند.

|

نظرات کاربران