در حال بارگذاری ...
در حاشیه جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در اهر

کارگاه «ایده خلاق، ضامن اجرای خلاق» با تدریس آزاده انصاری برگزار می‌شود

در حاشیه شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، کارگاه «ایده خلاق، ضامن اجرای خلاق» با تدریس آزاده انصاری در اهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، پس از پایان اجراهای بخش رقابتی این رویداد، کارگاهی با عنوان «ایده خلاق، ضامن اجرای خلاق» با تدریس آزاده انصاری در اهر برگزار خواهد شد.

آزاده انصاری، عضو هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران است و سال‌ها سابقه تدریس تئاتر و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی را در کارنامه دارد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش با گرایش نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است.

این کارگاه آموزشی، پنجشنبه، 30 شهریور 1402 به همت دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار خواهد شد.

حضور در این کارگاه آموزشی، بدون محدودیت و برای عموم علاقه‌مندان به صورت آزاد و رایگان است.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران