در حال بارگذاری ...

بازیگر نمایش «کابوس‌های شازده اجباری»، روی صحنه دچار سانحه شد

افشین زمانی، کارگردان «کابوس‌های شازده اجباری»، به دلیل بروز سانحه برای یکی از بازیگران نمایش روی صحنه، به جای او ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر، یکی از بازیگران «کابوس‌های شازده اجباری»، در اجرای سه‌شنبه 28 شهریور این نمایش، دچار حادثه شد و گروه اجرایی ناچار شد پایان‌بندی نمایش را در لحظه تغییر دهد.

مبینا سلیمان‌فلاح، به دلیل این سانحه، در شب‌های آینده توانایی حضور روی صحنه را ندارد و افشین زمانی، کارگردان نمایش «کابوس‌های شازده اجباری»، از امروز (پنج شنبه 30 شهریور) در این اثر هنری بازی خواهد کرد.

«کابوس‌های شازده اجباری» به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی، هرشب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

«کابوس‌های شازده اجباری» بعد از «هار یا مردی که به هنگامه تولد هر دو دستش پر از خون بود» که سال گذشته در تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت، بخشی از یک سه‌گانه است. این سه‌گانه بر مبنای کاراکترهای تاریخی ایران نوشته شده است.

پیمان ‌محمدی، محمد ‌سعادت، مبینا سلیمان‌فلاح، امیرحسین ‌نعیمی، نجمه ‌نصیری، مهسا ‌ظهیری، فرانک ‌افتاده‌حال، سحر ‌دیده‌ور، پریسا ‌ملک‌محمودی، سلمان ‌ذنوبی، پارسا ‌فارسی، امیرمحمد ‌عمورضا، حمید ‌قیاسی‌فر و یلدا ‌میرزاخانی، بازیگران این اثر نمایشی هستند.




مطالب مرتبط

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

پردیس تئاتر شهرزاد، از دیشب میزبان اجرای نمایش «دجال» به تهیه‌کنندگی الیسا عبدویس و حسین کلبادی، نویسندگی حسن سعادت و کارگردانی حسین فردوسی شده است.

|

نظرات کاربران