در حال بارگذاری ...

«زندانی خیابان دوم» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه خوانی «زندانی خیابان دوم» به نویسندگی نیل سایمون، مترجمی شهرام زرگر و کارگردانی فائقه محمدزاده در تماشاخانه اهورا اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه‌خوانی «زندانی خیابان دوم» به نویسندگی نیل سایمون، ترجمه شهرام زرگر، کارگردانی فائقه محمدزاده و تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق سیادت ۲۲ مهر، ساعت ۲۱ در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت.

مهدی توکلی‌نیا، میچکا خدابنده‌لو، روژان رضوانیان، فریبا طاهری، رامتین مقدادی و مریم ناصرخاکی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین این نمایشنامه‌خوانی با صدای پویا پورهمدانی، بهنام سرلک، فرزاد احدی و حمیدرضا محمدحسینی اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مردی در میانه‌ میانسالی دچار بحران بیکاری شده و به دلیل فشار ناشی از اتفاقات پیش‌آمده و پیدا نکردن شغل جدید به تدریج دچار مشکلات روحی و روانی می‌شود؛ در این بین همسر فداکارش برای نجات زندگی مشترک‌شان تمام تلاش خود را کرده و حتی سعی در بهبود شرایط همسر خود با کمک گرفتن از بستگانش دارد.»

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مهدی لوئیا (موسیقی زنده)، موسسه فرهنگی و هنری کهکشان هنر (مجری طرح)، مهسا بیات (دستیار کارگردان)، سپهر بهرامیان (گریم)، گلنوش بخشی (منشی صحنه)، محسن بیده (مدیر روابط عمومی و عکاس)، سیدمحمدصالح سیادت (مشاور رسانه‌ای)، استودیو رد (طراح پوستر) و علی صابری (نور و صدا) اشاره کرد.




مطالب مرتبط

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود
با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «محاکمه‌ یک جسد»» به کارگردانی ابوالفضل همراه شنبه ۲۷ آبان با بازی پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. 

|

نظرات کاربران