در حال بارگذاری ...

سعید زارعی نمایش «معجون‌السلاطین» را به صحنه می‌آورد

سعید زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر، به‌زودی نمایش جدید خود با عنوان «معجون‌السلاطین» را روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «معجون‌السلاطین» به کارگردانی سعید زارعی به‌زودی روی صحنه می‌رود. این نمایشنامه توسط پیام سعیدی و محمود خسروپرست نوشته‌ شده و میثم احمدی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

سعید زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما است که در کارنامه خود کارگردانی بیش از 10 نمایش را دارد و در جدیدترین تجربه خود بار دیگر با پیام سعیدی و محمود خسروپرست همکاری می‌کند و متنی به قلم این دو را روی صحنه اجرا می‌کند.

میثم احمدی سابقه تهیه‌کنندگی تئاترهایی همچون «الیور توئیست»، «بینوایان»، «مری پاپینز» و «آرسنیک و تور کهنه»، «رئالیسم مصنوعی» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

محمود خسروپرست نمایشنامه‌نویس، دراماتورژ، پژوهشگر و مدرس، نویسنده بیش از 47 نمایشنامه و فیلمنامه بلند و کوتاه است.

همچنین پیام سعیدی یکی از بنیان‌گذاران گروه تئاتر «سوراخ تو دیوار» در سال ۸۸ است که با هدف خلق نمایش‌های معاصر برای مخاطب تأسیس شد. ازجمله آثار او در تئاتر «صدای آهسته برف» (۱۳۹۲، تهران)، «سِیر» (۱۳۹۲، تهران) «بیدنجیلی» (۱۳۹۳، تهران) «نجوای دریا»، «من» (۱۳۹۶، ادمونتون کانادا) «نمی‌توانیم راجع بهش حرف بزنیم» (۱۳۹۷، تهران) و «مخدوش» (۱۴۰۱، تورنتو کانادا) است.

عکس: کیارش مسیبی




مطالب مرتبط

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم
دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم

علی‌محمد رادمنش، دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت آثار این دوره از جشنواره، به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده‌ و به لحاظ کیفی هم ارتقاء یافته است.

|

نظرات کاربران