در حال بارگذاری ...

اعضای شورای سیاست‌گذاری انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی معرفی شدند

با حکم محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌، اعضای شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره را معرفی کرد.

طی جلسه‌ای در سالن شاهین سرکیسیان خانه‌ تئاتر، امیر اثباتی، شهرام احمدزاده، محمدامیر یاراحمدی، بهزاد صدیقی، حسن علیشیری و حمیدرضا نعیمی به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی شدند.

محمد رحمانیان در بخشی از احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران نوشته ‌است: «با توجه به تجربیات ارج‌مند و معتبر جناب‌عالی در امور فرهنگی‌، هنری، نمایشنامه‌نویسی و خدمات همیشگی و مؤثرتان در تئاتر ایران‌زمین، به‌موجب این حکم، جناب‌عالی به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاریِ دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران منصوب می‌شوید. بی‌شک حضور جناب‌عالی در پیش‌برد اهداف این دوره‌ و نیز در هر چه‌بهتر برگزار شدن این رویداد ملی‌ و فرهنگی، ارزش‌آفرین و مؤثر خواهد بود. بهروزی همیشگی جناب‌عالی را آرزومندم

در این جلسه پس از اعطای احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، درمورد امور و برنامه‌های این دوره بحث و تبادل‌نظر شد و اعضای این شورا دراین‌باره به گفت‌وگو پرداختند.

امیر اثباتی مدیر هنری، طراح صحنه، لباس و دکور سینما و تئاتر و طراح گرافیک، شهرام احمدزاده نمایشنامه‌نویس، پژوهشگر و استاد دانشگاه، محمد امیر یاراحمدی نمایشنامه‌نویس، دراماتورژ و استاد دانشگاه، بهزاد صدیقی نمایشنامه‌نویس، دراماتورژ، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه، حسن علیشیری مترجم، ترانه‌سرا و شاعر و حمیدرضا نعیمی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون تاکنون تجربیات متعددی در عرصه هنرهای نمایشی داشته‌اند.

دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایشنامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

تاریخ برگزاری آیین پایانی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعلام شد

تاریخ برگزاری آیین پایانی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعلام شد

آیین پایانی دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران که پیش از این قرار بود روز پنجم دی، هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی و جاودانگی اکبر رادی برگزار شود، به دلیل پاره‌ای از مشکلات، به روز 30 دی موکول شد.

|

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد
با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد

بیش از دو سال از درگذشت صادق صفایی، هنرمند تئاتر و سینما و مدرس دانشگاه می‌گذرد و روز گذشته، هم‌زمان با سالروز تولد او، کتابخانه شخصی‌اش به خانه تئاتر اهدا شد.

|

نظرات کاربران