در حال بارگذاری ...
تماشاخانه سنگلج در آخرین هفته مهر

خداحافظی «کمین ژاله» و استقبال از «داش آکل...»

نمایش «کمین ژاله» به کارگردانی حامد مکملی شب گذشته به کار خود در تماشاخانه سنگلج پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «کمین ژاله» که نمایشی کمدی در حوزه دفاع مقدس به شمار می‌رفت روز جمعه 21 مهر آخرین اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج پشت سر گذاشت.

این نمایش که با نظر مثبت منتقدان و کارشناسان تئاتر همراه بود طی روزهای اجرا میزبان بسیاری از چهره‌های سینما، تئاتر و سینما بود که به تماشای «کمین ژاله» نشستند.

قطب‌الدین صادقی، محمدحسن فرح‌بخش، محمدعلی ساربان، بهرام ابراهیمی، هما خاک‌پاش، شهاب عباسی، حجت‌الاسلام خداداده، عالم بخش، رضا عربی، مهری آل آقا، مهرداد بیات، حسن لطفی، امیر آذریان، انسیه مظفری، عباس مجیدی، ذبیح‌الله رحمانی، فرشید قلی پور، ابوالقاسم کبیری راد، فریدون ولایی، امیرحسین صفاپور، احمد عزیزی، جواد پورزند، مهرداد کورش نیا، حمیدرضا نعیمی، ناصر آویژه و... ازجمله مهمانان این نمایش بودند.

دیگر نمایش تماشاخانه سنگلج «داش آکل به روایت نوچه کاکارستم» به کارگردانی حامد شیخی که بارها به دلیل نگاه ویژه‌ای که به یک داستان ایرانی و بهره‌گیری از تکنیک‌های نمایش ایرانی مورد تجلیل صاحب‌نظران قرار گرفته است، در ساعت 18 تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

این نمایش که اقبال تماشاگران را به همراه داشته تا 28 مهرماه روی صحنه است.

برنامه اجراهای آینده تماشاخانه سنگلج به‌زودی اعلام خواهد شد.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

مراسم شب‌چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، به کارگردانی علی بابایی، با حضور عزت‌الله رمضانی‌فر و داوود فتحعلی‌بیگی، روز چهارشنبه ۶ دی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران