در حال بارگذاری ...

تغییر ساعت و سالن نمایش «دایره و دلقک»

نمایش «دایره و دلقک» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سخاوت که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، سالن و ساعت اجرایش را تغییر داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «دایره و دلقک» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سخاوت و تهیه‌کنندگی ایمان غلامی نیگچه، از ۲۶ مهر ساعت ۲۰ در سالن یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

همچنین این اثر نمایشی که با حضور و استقبال تماشاگران مواجه شده، به شماره سالن ۱ پردیس تئاتر شهرزاد، که سالنی بزرگ‌تر‌ است، انتقال داده شد.

شهره سلطانی، ناصر علی‌پاشا و هدا ناصح، بازیگران این نمایش هستند.

در بخشی از «دایره و دلقک» آمده است: «قصه‌ در دل بازیگری است در کسوت یک دلقک با تو، با او و شاید هم با خود، با خود روبه‌روی آینه‌ خیال، تا حضور خود را در این بیکرانه‌ هستی به تماشا نشیند، مرکز کدام دایره‌ است او، خود می‌داند آیا، یا...»

محسن شفیعی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، زینب یعقوبی (منشی صحنه)، رضا خضرایی (طراح نور)، حمید نورآبادی (طراح صحنه و ساخت ماسک)، ماریا حاجیها(طراح گریم)،  هاشم شریف زاده (آهنگساز)، هلیا شکری (طراح لباس)، ، سعید اردشیری (مدیر تولید)، آرزو گلشاهی (مدیر صحنه)، محسن غلام نژاد و محمدحسین شهبازی (دستیار صحنه)،نیما قپانوری (طراح پوستر) ،اختر تاجیک (عکاس)، پیمان قاطع زاده (ساخت دکور)، ایمان اسماعیلی (دستیار نور)، عرفان بابایی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) مینا زندی (روابط عمومی)، کیمیا عابدین (دستیار روابط عمومی)، حسین مفید، ایمان ظفری، علی حسنی (دستیاران تولید)، مهسا هاشمی (دستیار لباس) و محمد حسین شهبازی (دستیار صدا) دیگر عواملی هستند که در این پروژه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران به‌منظور گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان خیمه‌شب‌بازی و ارتقا سطح کیفی این‌گونه نمایش سنتی ایرانیف مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تمدید کرد.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نظرات کاربران