در حال بارگذاری ...
با کارگردانی محمد حاج‌محمدی

«تقلیدنامه زال و رودابه» به تماشاخانه سنگلج رسید

نمایش «تقلیدنامه زال و رودابه» نوشته و کارگردانی محمد حاج‌محمدی از جمعه ۵ آبان در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «تقلیدنامه زال و رودابه» به نویسندگی و کارگردانی محمد حاج‌محمدی که در بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی حضور داشت، اجرای عمومی خود را از پایان هفته جاری (جمعه 5 آبان) در تماشاخانه سنگلج آغاز خواهد کرد.

در این نمایش بازیگرانی همچون علی صابر، بهاره سیجانی، زینب دلی‌لر، هلیا وهاب، ریحانه یزدان‌یار، محمد حاج‌محمدی، محمد امیری، علیرضا داننده‌فرد، هادی ملکیان، پدرام عزیزی و مصطفی پیروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

دستیار کارگردان این نمایش مصطفی پیروزی و منشی صحنه زینب دلی‌لر هستند.

در گروه نوازندگان؛ (تنبک، دف، ضرب زورخانه) امیرحسین زارع‌زاده، (تار و سه تار) سلمان اوجانی، (کمانچه) آرین شوقی، (نی و ترومپت) بدیع تحقیقی و (سای‌درام) امیرعباس رازی می‌نوازند.

مصطفی خدابنده‌لو (طراح پوستر و بروشور)، علی گلکار (تیزر)، سهیلا جوادی (طراح چهره‌پردازی)، حسین کاظم رودباری (طراح نور) و زهرا نصرالله (عکاس) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

اجرای «تقلیدنامه زال و رودابه» برای ساعت 17:30 هر روز غیر از شنبه‌ها برنامه‌ریزی شده است.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

مراسم شب‌چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، به کارگردانی علی بابایی، با حضور عزت‌الله رمضانی‌فر و داوود فتحعلی‌بیگی، روز چهارشنبه ۶ دی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران