در حال بارگذاری ...
نمایشی که با همکاری هوش مصنوعی طراحی شده است

«آنتیگونه» برای چهارمین‌بار تمدید شد

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه برای چهارمین‌بار در عمارت نوفل‌لوشاتو تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان کاری از گروه تئاتر امروز است که از ۳۰ شهریور در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که قرار بود تا ۱۴ مهر روی صحنه باشد، به علت استقبال مخاطبان برای چهارمین‌بار تمدید شد و تا ۱۲ آبان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مهسا ‌جمشیدی، پدرام ‌زمانی، پارسا ‌صحرایی و سجاد ‌میر بازیگران این نمایش هستند.

طراحان این نمایش در بخش‌های مختلف از هوش مصنوعی کمک گرفته‌اند و به‌نوعی هوش انسان با هوش مصنوعی در این اثر با یکدیگر ترکیب‌ شده‌اند. «آنتیگونه» نخستین تئاتر ایرانی است که با همکاری هوش مصنوعی روی صحنه می‌رود.

در بخشی از «آنتیگونه» آمده است: «وقتی قانونی شکسته بشه... دروازه‌های یونان هم شکسته می‌شه... اگه پدرت هم امروز اینجا بود... این اجازه رو بهت نمی‌داد.»

آرزو ‌سالکی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، علیرضا ‌محبی ‌زاده (دستیار دوم کارگردان)، مهرو ‌صالحی (منشی صحنه)، فرشاد ‌نصیری (طراح نور)، محسن ‌رامه (طراح صحنه و طراح ماسک)، بهنام ‌معیریان (طراح گریم)، بهنام ‌معیریان، سارا خندان (مجریان گریم)، کیارش ‌شاهانی (آهنگساز)، پارسا شاطریان (ویولن)، فاطمه علیزاد رهور (طراح لباس)، علی ‌یوسفی (مدیر اجرا)، پدرام ‌زمانی (مدیر تولید)، پارسا ‌صحرایی (دستیار تولید)، علی ‌فتحی، میر ‌امیر ‌رحیمی (مدیران صحنه)، محمد ‌موذنی (دستیار صحنه)، پدرام ‌شهرآبادی (گرافیک)، زهره ‌نوشیان (دوخت لباس)، محسن ‌رامه (ساخت ماسک و آکسسوار)، سجاد میر (طراحی با هوش مصنوعی)، پدرام ‌زمانی، امیرحسین ‌منصوری (طراحی و تدوین)، امیرحسین ‌منصوری (ساخت آنونس)، اردلان ‌آشناگر (عکاس)، موخا (موشن)، آیدین ایمانی (دستیار نور)، علی ‌کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عواملی هستند که در این پروژه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش «آنتیگونه» که هرشب ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.

|

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

نظرات کاربران