در حال بارگذاری ...
صداپیشه «منِ نفرت‌انگیز» بازیگر تئاتر می‌شود

استیو کارل با «دایی وانیا» در برادوی

استیو کارل با نمایش «دایی وانیا» برای اولین بار بازیگری در تئاتر را تجربه می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی لیلا نوگباور با بازی استیو کارل، بازیگر و کمدین آمریکایی اول اردیبهشت 1403 در برادوی روی صحنه می‌رود.

در «دایی وانیا» که تولید مرکز تئاتر لینکلن است، علاوه بر استیو کارل، ویلیام جکسون هارپر، جین هودیشل، آلفرد مولینا، میا کاتیگ باک و آنیکا نونی رز به عنوان بازیگر حضور خواهند داشت.

مرکز تئاتر لینکن اعلام کرد که هایدی شرک، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس ترجمه جدیدی از نمایشنامه «دایی وانیا» ارائه داده و متن اجرا بر اساس ترجمه اوست.

پیش‌نمایش «دایی وانیا» از دوم آوریل 2024 (14 فروردین) در سالن ویوین‌بومانت آغاز می‌شود و اجرای رسمی از روز بیستم آوریل (اول اردیبهشت) شروع خواهد شد.

در این اثر نمایشی که یکی از پراجراترین متن‌های نمایشی جهان به شمار می‌آید، استیو کارل، بازیگر سینما و تلویزیون برای نخستین بار روی سن تئاتر خواهد رفت و نقش شخصیت اصلی نمایش آنتوان چخوف، «دایی وانیا» را اجرا می‌کند. آلیسون پیل در نقش سونیا، خواهرزاده وانیا ظاهر می‌شود.  استیو کارل و آلیسون پیل، پیش‌تر مقابل هم در فیلم سینمایی «دن در زندگی واقعی»(پیتر هجز،2007) ایفای نقش کرده بودند. از دیگر بازیگران نمایش می‌توان اشاره کرد به آلفرد مولینا در نقش الکساندر ولادیمیرویچ سربریاکوف، جین هودیشل که نقش مامان ووینیتسکایا ظاهر می‌شود، همین‌طور آنیکا نونی رز در نقش یلنا و ویلیام جکسون هارپر.

لیلا نوگباور، کارگردان آمریکایی نمایش «دایی وانیا» از دانشگاه ییل دانش‌آموخته شده و علاوه بر کارگردانی تئاتر، در تلویزیون و سینما نیز فعال است. نخستین فیلم بلند او با بازی جنیفر لورنس به نام «گذرگاه» سال گذشته اکران شد.

منبع:پلی‌بیل




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

نظرات کاربران