در حال بارگذاری ...
به میزبانی سالن تئاتر «هامون»

«لانگ شات» برای چهارمین بار به صحنه می‌رود

نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی پس از اجرای موفقیت‌آمیز فصل سوم اجراهای خود در تالار سایه تئاتر شهر، طی روزهای پیش روی برای چهارمین بار در تماشاخانه «هامون» روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی که فروردین و اردیبهشت‌ سال جاری در قالب فصل سوم اجراها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر با استقبال مخاطبان روی صحنه رفت. طی روزهای پیش رو فصل چهارم اجراهای خود را در سالن تئاتر «هامون» آغاز خواهد کرد.

نمایش «لانگ شات» ازجمله آثار نمایشی پرمخاطب تئاتر شهر در فروردین و اردیبهشت سال جاری بود که به نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا و بازی و کارگردانی محمدرضا مالکی روی صحنه رفت.

داستان این اثر نمایشی، روایت‌گر بخش‌هایی از زندگی شخصیتی به نام رضا مژده، کارگر خیاطی است که عاشق سینماست. او یک‌ شب در محل کار خود می‌خواهد فیلمی با گوشی همراه از خودش ضبط کند تا برای یک دفتر سینمایی بفرستد.

اطلاعات تکمیلی مربوط به گروه اجرایی، تاریخ و ساعت اجرای این نمایش طی روزهای پیش رو منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

وحید منتظری، کارگردان نمایش «لاتاری»:

هیچ‌وقت به جای مخاطب نتیجه‌گیری نمی‌کنم
وحید منتظری، کارگردان نمایش «لاتاری»:

هیچ‌وقت به جای مخاطب نتیجه‌گیری نمی‌کنم

وحید منتظری با بیان اینکه «لاتاری» نگاهی بدون قضاوت به جایگاه پول در زندگی آدم‌ها دارد، می‌گوید همواره در آثارش سوالی عمومی را مطرح کرده و هیچ‌وقت به جای مخاطب نتیجه‌گیری نمی‌کند. 

|

نمایش «پس از» نقد و بررسی می‌شود

نمایش «پس از» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی نمایش «پس از» نوشته و کارگردانی مرتضی کوهی روز شنبه 19 خرداد با حضور تماشاگران در تئاتر هامون برگزار می‌شود.

|

جزئیات ششمین جشنواره نقالان علوی تشریح شد

جزئیات ششمین جشنواره نقالان علوی تشریح شد

نشست خبری ششمین جشنواره سراسری نقالان علوی برگزار و اعلام شد که این جشنواره امسال دارای دبیرخانه دائمی شده است. همچنین در این نشست از گسترش حوزه جغرافیایی این رویداد به شکل بین‌المللی خبر داده شد.

|

نظرات کاربران