در حال بارگذاری ...
با موضوع تِراژِدی در قالب روانشناسی جنایی

نمایشنامه «کرتاسه» منتشر شد

نمایشنامه «کرتاسه» با موضوع تِراژِدی در قالب روانشناسی جنایی به نویسندگی حسن پورگل‌ محمدی منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه «کرتاسه» به نویسندگی حسن پورگل‌ محمدی در آذر ۱۴۰۲ از انتشارات طراحان تین روانه بازار کتاب شد.

در ابتدای این کتاب، پیش گفتاری توسط سه هنرمند عرصه نمایش سیمین امیریان، حامد سلیمان زاده و حمید کاکاسلطانی در باب کتاب و اثر نویسنده، نوشته شده است.

نمایشنامه «کرتاسه» به موضوع روان‌شناسی جنایی که شاخه‌ای از دانش جرم‌شناسی است می پردازد و فرایند‌های روانی پیش جنایی و وضعیت روانی مجرم و حتی بزه دیده را حین ارتکاب جرم و وضعیت روانی آن دو را پس از ارتکاب جرم، به صورت تجربی با روش استقرایی مورد مطالعه قرار می‌دهد و در اجرای نمایش یا خوانش نمایشنامه مخاطب را به واکاوی از خویش و شناخت درست از روانکاوی می‌رساند.

نمایشنامه «کرتاسه» با ۶ کارآکتر در ۵۳ صفحه با قیمت 65 هزارتومان از انتشارات طراحان تین منتشر شده است.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران