در حال بارگذاری ...
در تئاتر شهر انجام شد

قدردانی از هنرمندان پیشکسوت در اجراخوانی «اتللو»

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، شب گذشته از هنرمندان پیشکسوت حاضر در اجراخوانی «اتللو» قدردانی و تقدیر کرد.

به گزارش ایران‌تئاتر، اجراخوانی «اتللو» نوشته ویلیام ‌شکسپیر با کارگردانی و تنظیم متن برای اجرا‌خوانی وحید ‌اخوان شب‌ گذشته (3 دی) با حضور سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت. در پایان این اجرا، عظیمی از تلاش‌های وحید اخوان کارگردان و نویسنده و هنرمندان پیشکسوت حاضر در این اثر نمایشی قدردانی و تقدیر کرد.

بازیگران «اتللو» (به ترتیب خوانش و بازی) داوود حیدری، مجید جعفری، حسین پرستار، ناصر ممدوح، وحید اخوان، منوچهر والی‌زاده، شراره حضرتی، عارفه نظامی، ندا پویا و علیرضا درویش‌نژاد هستند.

ریحانه کریمی، مینا فاضلی‌اصل، امید قیومی، الناز اکبرزاده تقوی (دستیاران کارگردان)، ریحانه کریمی (مدیر صحنه)، امیر ‌خدامی (عکاس)، افسانه محتشمی (ساخت تیزر)، نگار ‌امیری و علی ‌کیهانی (مشاوران رسانه‌ای و مطبوعاتی) دیگر عوامل این پروژه هستند که تا هشتم دی ساعت 20 روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «حکایت آن سیاه مغربی است که در جنگ‌های میانه قرن شانزدهم در ارتش ونیز می‌جنگید و عاشق دختر زیبای سناتوری ونیزی به نام دزدمونا شد و...»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران