در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با رونمایی از پوستر

بلیت‌فروشی «رکوئیم برای یک راهبه» آغاز شد

با آغاز بلیت‌فروشی نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» به کارگردانی محسن علیمحمدی، پوستر این نمایش هم رونمایی شد.

به گزارش ایران‌ تئاتر، هم‌زمان با آغاز بلیت‌فروشی نمایش «رکوئیم برای یک راهبه»، نوشته آلبر کامو، ترجمه کیاسا ناظران با کارگردانی محسن علیمحمدی از پوستر این نمایش با طرحی از جواد اسماعیلی رونمایی شد.

سمیرا سلیمی، محسن علیمحمدی، باران ستوده، فرشاد کوکبیان، یحیی گلنسایی، مهدی فرتاش و آرمان کارخانه، بازیگران این نمایش هستند که از 12 بهمن تا 4 اسفند ساعت 20:45  در تماشاخانه اهورا میزبان مخاطبان خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «نانسی خدمتکار خانواده استیونز، فرزند شش ماهه آن‌ها را به قتل رسانده، رای دادگاه اعدام اعلام شده و تلاش‌های وکیل نانسی که عموی خانواده استیونز است، برای تبرئه او ادامه دارد...»

از دیگر عوامل این نمایش عبارتند از منیژه صهبایی (انتخاب موسیقی)،  سمیرا سلیمی (مجری طرح)، وحید شیرزاد (طراح گریم)، ستیا دلشاد (مجری گریم)، سیاوش کیانی‌راد (طراح نور) سمیرا سلیمی و محسن علیمحمدى (طراح صحنه و لباس)، بردیا سراج (افکتور و طراح صدا)،آرمان کارخانه (طراح تیزر)، جواد اسماعیلی (طراح پوستر)، مرجان آزاده (دستیار کارگردان)، نگار امیری (مدیر تبلیغات و رسانه)، امیرمهدی میرزایی (مدیر صحنه)، هانیه جعفرى (پخش موسیقى)، سیده پونه حسینی، رضا کوشکى، پارسا ‌حق‌بین جهرمی (دستیاران صحنه) و آرمان کارخانه (عکاس).

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است

محسن علیمحمدی که نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» را این روزها در تماشاخانه اهورا روی صحنه دارد، می‌گوید آرزو به‌دل مانده است تا پیش از آغاز اجرای عمومی کارش، با آسودگی خیال در سالن، تماشاگر اجرای ژنرال آن اثر باشد.  

|

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

دومین نمایش با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان با عنوان «کی با من پیتزا می‌پزه؟!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از 22 آذر تا 30 دی روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

|

در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است
در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است

در آیین رونمایی از پوستر پانتومیم «جامپ کات» که با حضور ناصر آقایی، منوچهر اکبرلو و مسعود آب‌پرور برگزار شد، با مطرح شدن این‌که تنها ابزار پانتومیم، بدن و ریتم است و این شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است، بر لزوم توجه به آموزش درست و اصولی میم به علاقه‌مندان این هنر تاکید شد.

|

نظرات کاربران