در حال بارگذاری ...

جلسه نقد و بررسی نمایش «دجال» برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش «دجال» به کارگردانی حسین فردوسی، ۱۶ بهمن‌ با حضور تعدادی از منتقدان و گروه اجرایی در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، جلسه نقد و بررسی نمایش «دجال»، به کارگردانی حسین فردوسی، ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌، با حضور قطب‌الدین صادقی، حسن خدایی و آناهیتا ایزدی، از پژوهشگران، منتقدان و مدرسان تئاتر، در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

«دجال» عنوان یکی از آثار نمایشی جدید تئاتر شهرزاد است که به طراحی و کارگردانی حسین فردوسی، پیش‌روی مخاطبان قرارگرفته است.

«دجال» که الیسا عبدویس و حسین کلبادی، تهیه‌کنندگی آن را به عهده‌دارند با دراماتورژی شهرام شاه‌حسینی به داستان انسان‌هایی تحت کنترل می‌پردازد.

پدرام آرادنیا، آتنا اسماعیلی، هستی اینانلو، امیرحسین بیاتی، مریم بصیری فر، زهره بهادری، مسعود بهمنی، طناز بیده، غزاله جعفر پور، محمد جوادی، سوگند حسینی، امیر ذوالفقاری، کوروش رجایی، امیر رستمی، شکوفه سلیمانیان، مهیار شاهی، الیسا عبدویس، الهه عروجی، رضا فرزان، حسین فردوسی، فریاد قاسمی، حسین کلبادی، سارا محبی، ساغر محسنی زاده، نسترن وارسته، علی ویسی و مهدی هاشمی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «انسان‌هایی در یک مکان تحت کنترل (ندامتگاه)، تحت آزمایش داروهای جدید که قرار است روانه‌ بازار شوند قرار می‌گیرند که دراین‌بین یکی از آن‌ها از خوردن دارو امتناع می‌کند که ماجراهایی را رقم می‌زند




مطالب مرتبط

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

پردیس تئاتر شهرزاد، از دیشب میزبان اجرای نمایش «دجال» به تهیه‌کنندگی الیسا عبدویس و حسین کلبادی، نویسندگی حسن سعادت و کارگردانی حسین فردوسی شده است.

|

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم
دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم

علی‌محمد رادمنش، دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت آثار این دوره از جشنواره، به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده‌ و به لحاظ کیفی هم ارتقاء یافته است.

|

نظرات کاربران