در حال بارگذاری ...

اجرای ویژه «برهوت» برای خبرنگاران و عکاسان

«برهوت»، اولین اجرای خود را با میزبانی از عکاسان و خبرنگاران در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه «برهوت»، یکی از آثار هارولد پینتر، نمایشنامه‌نویس انگلیسی و برنده جایزه نوبل است که به کارگردانی مرتضی نوری، از 15 بهمن ساعت 20:15 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. 

این اثر نمایشی، در اولین شب اجرای خود میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود. 

متن این نمایشنامه توسط یلدا واشقانی‌فراهانی، به فارسی ترجمه شده است و رحیم ‌مهراندیش، حسن ‌فضلی، سینا طباطبایی و روشنک کرمی، بازیگران این نمایش هستند.

پگاه ‌نکوکار (دستیار کارگردان)، نسیم روحانی (طراح لباس و گریم)، مبینا حیدری (مجری گریم)، مازیار ‌تهرانی و پوریا ‌احمدیان (گرافیست) از دیگر عوامل گروه «برهوت» هستند.

داستان این نمایشنامه درباره دو مرد میانسال است که به ظاهر از دوران دانشجویی با هم آشنا هستند. در طول نمایشنامه، روابط پیچیده و ارتباطات تاریک بین شخصیت‌ها برجسته می‌شوند و شخصیت‌ها با گذشته و حقایق ناگفته‌شان روبه‌رو می‌شوند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش «برهوت» می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

پردیس تئاتر شهرزاد، از دیشب میزبان اجرای نمایش «دجال» به تهیه‌کنندگی الیسا عبدویس و حسین کلبادی، نویسندگی حسن سعادت و کارگردانی حسین فردوسی شده است.

|

نظرات کاربران