در حال بارگذاری ...

«لندهور» و «بازی‌های کشتار همگانی» در تماشاخانه استاد انتظامی

دو نمایش «لندهور» و «بازی‌های کشتار همگانی»، آثار جدید تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران هستند که به‌زودی روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش ایران تئاتر، دو نمایش «لندهور» به کارگردانی محمدرضا اسکندری و «بازی‌های کشتار همگانی» به کارگردانی کاوه نورمحمدی، در تماشاخانه استاد انتظامیِ خانه هنرمندان روی صحنه می‌روند.

نمایش «لندهور»، نوشته کهبد تاراج با کارگردانی محمدرضا اسکندری از پنجشنبه ۱۹ بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ هر شب (به‌جز شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا خواهد شد. 

امیر عدل‌پرور و لبخند بدیعی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «ماه شب بیست و نهم دربیاد، همه مثل ته دیگ میمونن توی این تئاتر، سوخته، سیاه و سفت... شخصی که عاشق تئاتر، سینما و بازیگری بوده است؛ حکایت زندگی و قتل پدرش را بدلیل خفقان و مانع شدن پدرش برای بازیگر شدن در قالب یک تئاتر در تئاتر به نمایش میگذارد، وجه زنانه این مرد در نمایش حلول می‌کند و...»

همچنین نمایش «بازی‌های کشتار همگانی»، نوشته اوژن یونسکو، ترجمه حدیث ارشیا، با طراحی و کارگردانی کاوه نورمحمدی از سه‌شنبه ۲۴ بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا خواهد شد. 

درسا ‌حکیم‌الهی، آرزو گلشاهی، مرتضی ‌کوهی، میلاد قلاوند، افشین امیری‌زاده، کاوه نورمحمدی و محسن ‌غلام‌نژاد بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «بیماری در شهر شیوع پیدا کرده است و شهروندان در تلاشند از این بیماری فرار کنند. اما همگی به طرز احمقانه‌ای در دام این بیماری گرفتار می‌شوند و جان می‌دهند.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این دو نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران