در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه

مدیرکل هنرهای نمایشی، درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان را به جامعه هنری و خانواده این هنرمند تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسمه‌تعالی

خبر تلخ درگذشت هنرمند ارجمندمان، زنده‌نام غلامرضا پودینه، خاطر تمامی هنرمندان و آشنایان را غرق ِ در اندوه و افسوس کرد. به‌ویژه آنانی که به‌اندازه اینجانب و هم استانی‌های هنرمندش با مراتب ِ توانمندی‌های هنری ایشان، آشنایی داشتند. حضوری تأثیرگذار در عرصه هنر روح‌نواز نمایش در استان شریف سیستان و بلوچستان.

هر چه بود؛ زیستی سراسر راستی بود در لحظه‌لحظه عمر گرامی این عزیز سفرکرده.

با تمام ایمان و اخلاص، آرامش و آمرزش الهی را برای روح بلندش، امید می‌برم و تسلّای خاطر ِ خاندان شریف و خانواده گرامی ایشان و همکاران پرتلاش و سخت کوشش را از درگاه منیع خداوندی مسئلت دارم.»

زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته، دوشنبه شانزدهم بهمن درگذشت.

این هنرمند، از چندی پیش، با بروز ناگهانی علائم سرطان، درمان را آغاز کرد و پس از گذراندن چند جلسه شیمی‌درمانی، پیش‌ازظهر روز دوشنبه، شانزدهم بهمن چشم از جهان فروبست.




مطالب مرتبط

امین اشرفی در مراسم بزرگداشت بهرام شاه‌محمدلو مطرح کرد

توجه به تئاتر کودک و نوجوان در سال 1403
امین اشرفی در مراسم بزرگداشت بهرام شاه‌محمدلو مطرح کرد

توجه به تئاتر کودک و نوجوان در سال 1403

مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن حضور در مراسم بزرگداشت بهرام شاه‌محمدلو با اشاره به رویکرد این سازمان مبنی بر توجه به تئاتر کودک و نوجوان از تجهیز 10 سالن تئاتر و نوسازی 3 هزار صندلی تئاتر در سطح فرهنگسراها خبر داد.

|

روز مدرسان تئاتر برگزار شد

روز مدرسان تئاتر برگزار شد

رویداد اردیبهشت تئاتر «صنف مدرسان تئاتر» با اجرای نمایش، تقدیر از دو عضو فعال انجمن و نشست حقوق صنفی برگزار شد.

|

آمار فروش نمایش‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

نمایش‌های تئاتر شهر 3 میلیارد فروخت
آمار فروش نمایش‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

نمایش‌های تئاتر شهر 3 میلیارد فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 21 اردیبهشت‌ 1403 اعلام شد. طبق اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، 8 نمایش روی صحنه تئاتر شهر بیش از 3 میلیارد فروختند.

|

نظرات کاربران