در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه

مدیرکل هنرهای نمایشی، درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان را به جامعه هنری و خانواده این هنرمند تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسمه‌تعالی

خبر تلخ درگذشت هنرمند ارجمندمان، زنده‌نام غلامرضا پودینه، خاطر تمامی هنرمندان و آشنایان را غرق ِ در اندوه و افسوس کرد. به‌ویژه آنانی که به‌اندازه اینجانب و هم استانی‌های هنرمندش با مراتب ِ توانمندی‌های هنری ایشان، آشنایی داشتند. حضوری تأثیرگذار در عرصه هنر روح‌نواز نمایش در استان شریف سیستان و بلوچستان.

هر چه بود؛ زیستی سراسر راستی بود در لحظه‌لحظه عمر گرامی این عزیز سفرکرده.

با تمام ایمان و اخلاص، آرامش و آمرزش الهی را برای روح بلندش، امید می‌برم و تسلّای خاطر ِ خاندان شریف و خانواده گرامی ایشان و همکاران پرتلاش و سخت کوشش را از درگاه منیع خداوندی مسئلت دارم.»

زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته، دوشنبه شانزدهم بهمن درگذشت.

این هنرمند، از چندی پیش، با بروز ناگهانی علائم سرطان، درمان را آغاز کرد و پس از گذراندن چند جلسه شیمی‌درمانی، پیش‌ازظهر روز دوشنبه، شانزدهم بهمن چشم از جهان فروبست.




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد
همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد

مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون امور هنری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به‌منظور همکاری متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

|

نظرات کاربران