در حال بارگذاری ...
رالف فاینس به نقش پادشاه سیاه بخت آثار شکسپیر

فیلم تئاتر «مکبث» اکران می‌شود

فیلم تئاتر «مکبث» با بازی رالف فاینس اکران جهانی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، فیلم تئاتر «مکبث» یکی از بنام ترین آثار نمایشنامه نویس بزرگ انگلستان، ویلیام شکپیر که از اجرای زنده در «داک ایکس» شهر لندن فیلمبرداری شده در عرصه بین‌المللی در کشورهای آمریکا، استرالیا و انگلستان و چند منطقه محدود دیگر اکران می‌شود. 

اکران «مکبث» از روز دوم ماه مه (سیزده اردیبهشت) شروع می‌شود. اجرای زنده این تئاتر تا بیست و سوم مارس(چهارم فروردین 11403) ادامه خواهد داشت. «مکبث» به کارگردانی سایمون گودین و با بازی رالف فاینس در نقش مکبث که پیشتر برنده جایزه تونی شده و ایندیرا ورما در نقش لیدی مکبث (برنده جایزه اولیویه) اجرا شده است. فروش بلیت فیلم تئاتر از  بیستم ماه مارس (اول فروردین) شروع خواهد شد.

اجرای تئاتر در شهرهای لندن، لیورپول و ادینبورو ادامه خواهد داشت. علاوه بر این دو بازیگر بن آلن، ایوان بلک، لوی براون، جاناتان کیس و.... در «مکبث» در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. اجرای نمایش در شهر لندن تا روز سی‌ام ماه مارس (11 فروردین) در داک ایکس ادامه خواهد داشت.

منبع:پلی بیل




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران