در حال بارگذاری ...

گروه بازیگران نمایش «بیژن و منیژه» تکمیل شد

با معرفی بازیگران جدید، گروه نمایش «بیژن و منیژه» به کارگردانی شکرخدا گودرزی تکمیل شد.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «بیژن و منیژه» جدیدترین اثر شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان و با تهیه‌کنندگی مهدی بخشیانی و فاطمه کریمی است.

علی رضا عابدی، زهره کدخدازاده، اشکان شریعتی، سیاوش خادم حسینی و شکرخدا گودرزی ترکیب بازیگران نمایش «بیژن و منیژه» را تشکیل می‌دهند.

آیسان نوریان و اسد پورحمزه هم در کنار دیگر جوانان هنرجوی تئاتر، فهرست بازیگران این نمایش را کامل می‌کنند.

سایر بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از یوسف نکویی، صادق اکبری، مهدیه خوش فطرت، رزا کاوه، سویل محمدنژاد، ماتیسا توسلی، ملیحه زمان‌پور، مهنا میرقادری، خورشید خلج، مستانه علایی، غزل حسینی کاردر و صبا حسینی کاردر.

«بیژن و منیژه» با حضور بازیگران تئاتر و هنرمندان موسیقی و به صورت موزیکال با همراهی خوانندگان پس از ۹ ماه تمرین آماده اجرا می‌شود.

این نمایش داستان بیژن، سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرازان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

پیش از این قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی، محسن بهرامی، سحر یافتیان و پارمیس هوبخش به عنوان گروه نخست بازیگران معرفی شده بودند.

به‌زودی فهرست سایر عوامل نمایش «بیژن و منیژه» که شامل گروه موسیقی و خوانندگان این اثر متفاوت است، تکمیل و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران