در حال بارگذاری ...
آغاز پیش‌فروش بلیت‌های سه نمایش تئاتر پنجمک

هم‌آوردی «سفیدبرفی و هفت کوتوله» با «غول‌ها» روی صحنه

پیش‌فروش بلیت‌های سه نمایش «سفیدبرفی و هفت کوتوله»، «غول‌ها و بچه‌های مدرسه» و «چه کسی آخرین بار خندید؟» به کارگردانی مریم کاظمی آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، پیش‌فروش سه نمایش «سفیدبرفی و هفت کوتوله»، «غول‌ها و بچه‌های مدرسه» و «چه کسی آخرین بار خندید؟» به کارگردانی مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران به‌عنوان آغازگر سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک در سایت تیوال آغاز شد.

این سه نمایش از 28 فروردین کار خود را در دو سالن استاد رشیدی و استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران آغاز می‌کند.

«غول‌ها و بچه‌های مدرسه» نوشته سید هوف با ترجمه حسین فدایی‌حسین از روز سه‌شنبه 28 فروردین در ساعت 17 سالن استاد رشیدی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

«چه کسی آخرین بار خندید» نوشته نلی مک کاسلین با ترجمه حسین فدایی‌حسین هم از روز چهارشنبه 29 فروردین در ساعت 19 سالن استاد رشیدی روی صحنه می‌رود.

«سفیدبرفی و هفت کوتوله» نوشته و تنظیم مریم کاظمی نیز از روز پنجشنبه 30 فروردین‌ در ساعت 18 سالن استاد مشایخی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در هر یک از این نمایش‌ها بین 10 تا 12 هنرجوی کلاس‌های تئاتر مریم کاظمی در پردیس تئاتر تهران ایفای نقش می‌کنند که درمجموع 34 هنرجو اجرای پایان دوره آموزش خود را ارائه خواهند کرد.

سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک در سال 1403 با اجرای هشت نمایش برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این سه نمایش را از هم‌اکنون در سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 7 اردیبهشت‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق آمار منتشر شده از اداره کل هنرهای نمایشی، در تالار هنر، نمایش‌های «انگشتر اسرارآمیز»، «آکادمی پرندگان» و نمایشنامه‌خوانی «پینوکیو» بیش از 100 میلیون تومان ...

|

نظرات کاربران