در حال بارگذاری ...

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت ۱۴۰۳ به صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تالار هنر، دومین ماه سال جدید در تالار هنر با ویژه‌برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی و معرفی آثار شاخص ادبیات نمایشی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان همراه می‌شود.

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» نوشته سو آرنگو اختصاص‌ یافته که توسط داوود زارع به همراه گروه بازیگران تئاتر خوانده می‌شود.

این نمایشنامه که ویژه کودک، نوجوان و خانواده‌هاست روزهای ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، ساعت 16 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

داوود زارع مترجم و کارگردان این اثر، نمایشنامه پینوکیو را با حضور بازیگران ۹ تا ۱۲ سال؛ نیلوفر افشاریان‌زاده، محمدصالح بیات، پریماه حسین‌پور، آویتا حیدری، بنیتا حیدری، ملیسا رجایی، محدثه رستمی‌فر، نفس رستمی‌فر، ثنا رنگ‌ساز، آناهیتا زحمتکش، آیلین غریبی، کیان فراهانی، محمدطاها موسوی و نیلیا سادات میری زرندی معرفی خواهد کرد.

همچنین در این اجرا، نرگس ‌اصغری (مشاور کارگردان)، داوود ‌زارع و زهرا ‌امینی (طراحان صحنه)، شیما محترمی (طراح لباس)، لیلا پریشان و حسین تبریزی (طراحان گریم و ماسک)، امیرحسین شقاقی (طراح پوستر و بروشور)، داوود ‌زارع (انتخاب موسیقی)، زهرا بخشنده (دستیار کارگردان)، حدیثه ‌میرزایی (منشی صحنه)، زارع ‌لواسانی، رومینا ابراهیم‌زاده و ریحانه ‌زارع (مدیران صحنه)، اختر ‌تاجیک و مهفام ‌شیخ ‌جعفری (عکاسان)، ریحانه ‌مطهری، روژین ‌ستاری، روشنک ‌کریمی- تئاتر ‌کودک ‌ببین (روابط عمومی)، آموزشگاه ‌بازیگری ‌و ‌موسسه ‌هنرهای ‌نمایشی ‌توانش (مجری طرح) هستند.

در متن کوتاهی که داوود زارع برای معرفی این نمایشنامه نوشته، این‌گونه آمده است که «پینوکیو، عروسک چوبی در پی تغییر است، ابتدا به عروسکی خوش‌قلب که دروغ نمی‌گوید، سپس به یک انسان و درنهایت به شخصی مفید برای جامعه. شاید او یک کارآفرین باشد که سراسر جهان او را می‌شناسند.»

شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ از طرف گروه نمایش برای ارتباط با مخاطبان اعلام‌ شده است. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این برنامه نمایشنامه‌خوانی را از طریق سایت گیشه تئاتر و سایت تیوال تهیه کنند




مطالب مرتبط

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 7 اردیبهشت‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق آمار منتشر شده از اداره کل هنرهای نمایشی، در تالار هنر، نمایش‌های «انگشتر اسرارآمیز»، «آکادمی پرندگان» و نمایشنامه‌خوانی «پینوکیو» بیش از 100 میلیون تومان ...

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تحلیلی بر نمایش «ماهی کوچولو» به کارگردانی حجت هاشمی

روشنایی ماه در مسیر زندگی
تحلیلی بر نمایش «ماهی کوچولو» به کارگردانی حجت هاشمی

روشنایی ماه در مسیر زندگی

احمدرضا حجارزاده: در ادبیات داستانی معاصر ایران برای کودکان و نوجوانان، شاید هیچ داستانی شهرت «ماهی سیاه کوچولو» نوشته زنده‌یاد صمد بهرنگی را نداشته باشد؛ قصه‌ای نام‌آشنا و نمادین که از دهه 40 ...

|

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

نظرات کاربران