در حال بارگذاری ...
...

حافظ و سعدی پای میز کتاب‌های انتشارات نمایش

تیم پرفورمنس «ریشه‌های ادبی» با حضوردر غرفه انتشارات نمایش، مخاطبان را برای آشنایی هرچه بیشتر با دنیای تئاتر به این غرفه دعوت کرد.

به گزارش ایران‌تئاتر، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نوزدهم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است.

دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی نیز با بیش از 60 عنوان نسخه چاپی و 150 عنوان نسخه الکترونیکی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

تیم پرفورمنس «ریشه‌های ادبی» به سرپرستی صمد آذرخش، هنرمند تئاتر که این روزها در نقش شاعران بزرگ و بنام ایرانی چون حافظ، مولانا، سعدی، فردوسی و فیلسوفی چون ابن سینا در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با حضور در غرفه انتشارات نمایش به اجرا و دعوت از مخاطبان برای آشنایی هرچه بیشتر با دنیای تئاتر پرداختند.

غرفه انتشارات نمایش به همت اداره‌کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، در سالن ناشران عمومی برپا شده است که با عرضه کتاب و برگزاری نشست‌های تخصصی، میزبان دوست‌داران تئاتر و اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.

هنرمندان، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌ به غرفه انتشارات نمایش واقع در سالن ناشران عمومی (شبستان 4)، راهرو 25، غرفه 641 مراجعه کنند.