در حال بارگذاری ...

انتخابات خانه تئاتر برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه و انتخاب هیئت‌مدیره خانه تئاتر ۲۶ خرداد ۱۴۰۳در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از سایت خانه تئاتر، مجمع عمومی عادی سالانه در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می‌شود که طی آن اعضای هیئت‌مدیره مرکزی خانه تئاتر انتخاب خواهند شد.

طبق مصوبه هیئت‌مدیره اعضایی که امکان حضور ندارند، می‌توانند به عضو دیگر وکالت کتبی بدهند. وکالت‌ها حتما باید کتبی و در فرم وکالت‌نامه‌ تهیه‌شده توسط خانه تئاتر ارائه شود. 

وکالت‌نامه‌هایی که از طریق فضای مجازی (واتس‌آپ، تلگرام و…) ارسال شود، به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست.

اعضای پیوسته خانه تئاتر که قصد اعلام نامزدی برای هیئت‌مدیره دارند، لازم است با حضور در خانه تئاتر، فرم مربوطه را از روابط عمومی دریافت کنند و پس از تکمیل و امضا تحویل دهند.

دستور جلسه این مجمع ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله و مالی توسط مدیرعامل، ارائه گزارش بازرس و رأی‌گیری برای انتخاب هیئت‌مدیره خانه تئاتر است.




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

با میزبانی سالن‌های قشقایی، سایه و کارگاه نمایش

5 نمایش جدید در تئاتر شهر به صحنه می‌آیند
با میزبانی سالن‌های قشقایی، سایه و کارگاه نمایش

5 نمایش جدید در تئاتر شهر به صحنه می‌آیند

نمایش‌های «هشت سال زنانگی»، «خورشت خون»، «پوده‌خواران»، «روزهای بی‌باران» و «خیلی زود عادت می‌کنیم» به ترتیب در سالن‌های قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهند رفت.

|

نظرات کاربران